donderdag 30 april 2020

Kerstkaart week 18



Hebben jullie al last van verveling met al dat thuisblijven. Nou ik nog niet hoor, kom nog steeds tijd tekort. Maar beter zo als andersom hè, ik kom de tijd wel door. Er staat nog zoveel op mijn to do lijstje.

Dit is mijn kerstkaartje  deze week voor 52 weeks to Christmas

 http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/04/kerstkaart-week-18-challenge-koekjes-en.html   

Ik heb gebruikt:

Mal : Dutch doobadoo
Dessin papier : Pretty paperbloc Silver Stars
Klokje:
Kerstster: LR 0122
Takjes:LR 0286-0437-0438
Tekst: Crealies.

Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaarten, ik heb ze weer met veel plezier gelezen.

22 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kerstmuts heb je gemaakt, Marian.
    En nee van verveling is hier geen sprake, maar mijn werk gaat dan ook gewoon door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke kerstmuts, zo mooi ! En nee, ik verveel mij niet, kom ook tijd te kort en de dagen vliegen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kerstmuts, Marian! Mooi papier heb je gebruikt.
    Ik verveel me ook niet, maar ik ben ook gewoon aan het werk. Daarnaast veel aan het lezen ter ontspanning.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstmuts heb je ervan gemaakt...vind het prachtig!
    Hier ook eentje die zich gelukkig niet verveeld heb altijd wel wat te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....dit is GAAF Marian....wat ontzettend leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk mutsje! Grappig en dan een kerstkaartje van gemaakt! Zo leuk! Nee, vervelen doe ik me niet hoor! We hebben heerlijke hobby's en ik ga ook heerlijk met de hond naar buiten! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke muts kaart Marian.
    zo mooi gemaakt .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk winter/kerstmuts heb je gemaakt!!!
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk model voor een kerstkaart met de mooie poinsettia.
    Gezellig vanavond aan de SOL he? Alvast veel plezier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee, ik verveel me ook niet, mis wel de sociale contacten. Je hebt een mooie kerstmuts gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een leuke wintermuts gemaakt Marian, heel tof met de kerstroos en het klokje. Ik verveel me ook niet, alleen jammer dat we de (klein) kinderen niet mogen zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie wintermuts Marjan , ben druk met de kaartjes en mantelzorg.
    Soms voel ik me wel es eenzaam , maar goed het is niet anders
    Alvas een fijne avond en een goed weekend ...grts Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een enige muts heb je gemaakt Marian. Leuk met dit papier . Fijn dat we ons niet vervelen... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke muts ,Marian.
    En een mooi kleuren kombinatie,Ook ik verveel me niet.nu meer tijd om te knutselen en ik ben aan het bakken geslagen.Voor de kinderen elke week een cake,daar zijn ze blij mee,en morgen ga ik aan de appeltaart beginnen .dat is heel lang geleden ,dus ben benieuwd

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie muts heb je gemaakt Marian, leuk met het belletje bovenaan. Ik verveel me ook niet hoor, doe ik eigenlijk nooit, heb altijd wel iets te doen gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstmuts.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk kerstmuts, mooie details erop. Heel leuk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee die muts !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi kerstkaartje! Om heel eerlijk te zien mis ik het wel om op de koffie te gaan bij familie en vrienden. En even lekker winkelen doe ik nu ook niet dus hopelijk is alles snel weer normaal. Maar fijn dat jij je goed kan vermaken!
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, in een leuk model! Nou, ik werk nu vanuit huis en dat begint me echt wel te vervelen. Wat dat betreft hoop ik dat er gauw weer iets meer mag en veilig kan. En in de vrije tijd lukt het me nog steeds goed om met mijn hobby's bezig te zijn! Groetjes en goed weekend, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Marian,

    Ik persoonlijk heb er ook weinig last, komt om denk ik
    omdat ik en ook me man gewoon werken. Daardoor is de wereld wat groter en als we vrij kunnen zijn hebben we onze hobby's.

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen