dinsdag 21 april 2020

Groeten uit Holland.


Voor challenge 98 van "de Egel"wordt een een Hollandse kaart gevraagd.
En daar heb ik dit voor bedacht. Ik had nog Magnolia stempels liggen van een boertje en boerinnetje en nog niet gebruikt, dus komen nu mooi van pas. Bossen tulpen in haar armen, dit past ook wel goed bij deze lente tijd.

http://de-egel.blogspot.com/2020/04/april-challenge-98.html

Ik heb gebruikt:
Kaartmodel : Deco time.
Achtergrond papier Eline AK 0066
Boerderij: LR0555
Magnolia stempel.
Ingekleurd met copic markers.
Tekst stempel: CS 0898

We moeten nog even binnen blijven hebben we net gehoord, ik denk dat dat ook heel verstandig is,
Dus volhouden en blijf gezond. En ik heb jullie berichtjes  weer met veel plezier gelezen.



8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart marian, gezellig tafereel.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gezellig Hollands kaartje Marian.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt. Typisch dat het altijd boertjes en boerinnetjes zijn haha. Je kaart is helemaal OK zo en oogt ook lekker Hollands. Leuk en bedankt voor het meedoen met dit Hollandse thema. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ,wat een super leuke kaart ,Marian.
    Je bent lekker bezig hé.Gelukkig hebben we een mooie hobby,zodat de verveling niet toeslaat,

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke kaart! Het is een gezellig tafereeltje geworden en natuurlijk helemaal geschikt voor onze challenge van de Egel.
    Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat lekker Hollands!!! Ik hou er van....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke vrolijke Hollandse kaart heb je gemaakt Marian. heel leuk met dit boerinnetje erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke Hollandse kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen