donderdag 9 april 2020

Kerstkaart week 15


Een eenvoudig kaartje deze keer maar deze mal vind ik zo grappig. Ik heb hem uitgestanst en een aantal van de stukjes die er uit vallen,  ingekleurd met copic markers, en er weer in terug gelegd.. Zodat hij een fleurige hoed ,shawl en neus heeft.

Dit kaartje gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas
http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/04/kerstkaart-week-15.html

Ik hoop dat jullie ook allemaal nog gezond zijn. En wens jullie toch gezellige Paasdagen ondanks dat we niet bij elkaar mogen komen en zoveel mogelijk thuis moeten blijven.
Ik kom zeker nog bij jullie langs, maar kan niet beloven dat dat vandaag nog gaat lukken.
Ik ga zo nog even een blokje om en wil nog even van de zon genieten op mijn balkon, en die komt pas om half vier bij mij. Verder wil ik jullie nog hartelijk bedanken voor de vele leuke reacties op de vorige post.


19 opmerkingen:

  1. wat een leuke stans heb je gebruikt Marian....heel mooi kaartje!
    Groetjes en blijf gezond he....hier alles goed!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke kaart, die stans is prachtig ! Ja, zoveel mogelijk genieten van het mooie weer, maar vooral gezond blijven ! Fijne Paasdagen! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze sneeuwmanpop kaart, ik heb hem voorbij zien komen de stans en dacht zal ik of zal ik niet.... ik heb hem niet besteld. Hij is toch heel mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de vrolijke sneeuwman!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met de sneeuwpop stans, tof die accenten die je gekleurd hebt. Voor jou ook Fijne Paasdagen, en houd het gezond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk kaart heb je gemaakt met deze leuke mal...
    Heerlijk even genieten van de zon, pas goed op jezelf.
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om de uitgevallen stukjes te kleuren!!! Ziet er heel leuk uit die rode sjaal!
    Ik wens je toch wel fijne Pasen ook al moeten we thuisblijven!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker een leuke stans en je hebt er een vrolijke kerstkaart mee gemaakt Marian. Groot gelijk om lekker van het zonnetje te genieten als het kan. Ook voor jou fijne Paasdagen gewenst.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gelukkig mogen de blogbezoekjes wel nog he!
    wat is dat een prachtige mal met die leuke sneeuwpop, kan je een hele reeks van maken in verschillende kleurtjes, super!
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaartje met een prachtige mal! Fijn dat wij wel bij elkaar op bezoek mogen blijven komen! Goede Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk kaartje leuke stans
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart, Marian. Het is een heel leuke mal en je hebt het heel leuk gedaan met die gekleurde accentjes!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een mooie kaart, een leuke snijmal heb je gebruikt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is echt een leuke mal, goed idee om de stukjes die er uit vielen in te kleuren en terug te leggen, mooie kerstkaart,
    Fijne paasdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele leuke kerstkaart marian, ontzettend leuk met die gekleurde details in je mooie sneeuwpop. Voor jou ook het beste gewenst en blijf ook gezond hoor. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marian, het is een mooie kerstkaart geworden! Leuk die gekleurde details. Jij ook een mooi paasweekend gewenst! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig sneeuwmannenkaartje voo wek 15 Marian , hier alles kits
    Wens je een heel mooi Paasweekeinde toe , met groetjes Epie .

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Marian. Ik ben ook druk met van alles. Straks eerst lekker buiten zitten.. geniet van het mooie weer. Fijne paasdagen nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen