donderdag 16 april 2020

Kerstkaart week 16


 Heel erg laat maar het is me toch nog gelukt om een kerstkaart te plaatsen. Ik dacht vandaag een zeer rustige dag te hebben ondanks dat ik vandaag jarig ben, want er zou niemand mogen komen. Maar ik heb toch een hele drukke dag gehad. Om 8 uur vanmorgen stond de bakker al voor de deur  met een heerlijk ontbijt. En steeds kwamen er telefoontjes, vriendinnen die kadootjes of bloemen voor de deur brachten. Facetimen met de familie uit Brabant.En vanavond nog even met degene die ook in deze tijd nog moeten werken. Ook heb ik 35 kaarten gekregen. Dus ik ben zeker niet vergeten.

Maar nu de kaart, Dit model is weer een voorbeeld van de kerstchallenge van Doe@ding.
 van deze maand. En gebruik ik nu ook voor de challenge van 52 weeks to Christmas.

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/04/kerstkaart-week-16.html

Ik heb gebruikt:
Dessinpapier: Craft Emotions
Mica: Snowfall Acetate.
Rudolph: Col 1369
Kerstboom: LR 0136
Hulstblaadjes: Oud knipvel.

Nog een gezellige avond gewenst, ik kom morgen zeker nog bij jullie langs, vanavond gaat dat niet meer lukken. En bedankt voor de vele reacties op de vorige kaartjes.



24 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je toch leuke dag gehad hebt, Marian. Het is zo'n rare tijd om jarig te zijn en dan is het mooi als er toch aan je gedacht wordt.
    Je kerstkaart is ook weer erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, van harte gefeliciteerd Marian, wat fijn dat je zo'n mooie dag had ! En je kerstkaart is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Toevallig, ik ben ook jarig vandaag! Was ook bij een rustige dag maar de hele dag door allerlei dingetjes en veel kaarten en berichten en telefoontjes! Dus toch niet zo rustig als je dacht! Wel heel leuk! Je kaartje is leuk geworden en fijn dat ie nog mee mag doen met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag Marian! Wat fijn dat ze allemaal zo goed aan je gedacht hebben, en je een leuke dag hebt gehad!
    Je kaart is leuk geworden, dit model zag ik vandaag nog al eens voorbij komen. Nog een fijne avond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd Marian! Wat fijn dat je toch veel aandacht gekregen hebt in de vorm van post en afgegeven bloemen en cadeautjes. Mijn moeder is vandaag ook jarig, zij had ook al zo veel post en telefoon gehad. Mooie kerstkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd en fijn te lezen dat je ondanks de crisis toch een 'verwende' dag hebt gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marian. Fijn dat je niets verwachtte en dan zo leuk verrast werd. Nu lekker nagenieten.
    Een mooie kerstkaart met dat mica, dat geeft altijd een leuk effect vind ik.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd !!!!
    Leuke kaart !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Marian
    Fijn dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad
    Nog van Harte Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marian....het is dus toch nog een hele speciale dag geworden!
    Je kaartje ziet er heel erg leuk uit.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke bijzondere verjaardag, Marian. Van harte gefeliciteerd.
    Je kaartje is weer erg leuk.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd nog met je verjaardag vandaag Marian, en dan heb je toch nog een gezellige dag gehad , ondanks de beperkingen...en van de vele verjaardagskaartjes kan je nu nog heerlijk nagenieten
    Je kerstkaartje is geweldig leuk ...mooi gedaa met dat mica ertussen

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte met je verjaardag! Dat wist ik niet. Er zijn veel mensen vandaag jarig in Blogland geloof ik. Fijn dat je een mooie dag had ondanks alles. EN wat veel post! Gezellig!
    Dit kaartje is ook weer heel gaaf! Net als bij Angelique, heb je ook een workshop gevolgd?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Jammer dat je het niet hebt kunnen vieren maar wel heel fijn dat je zoveel aandacht hebt gehad. Was je toch nog echt jarig hoor...
    Mooie kaart en erg leuk met dat mica!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje
    en als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!..zo te lezen heb je ondanks het anders is als andere jaren toch een leuke verjaardag gehad en hebben ze je toch goed verwend.
    Ook je kerstkaart is erg leuk geworden.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog van harte gefeliciteerd Marian. Fijn dat je zo'n bijzondere verjaardag hebt gehad... anders dan. anders maar toch een jarig gevoel volgens mij... leuke kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog van harte gefeliciteerd Marian, gisteren is het mij niet meer gelukt om te reageren. Toch heel anders zo`n verjaardag in deze tijd.
    Het kaartje is schattig leuk model ook.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je dag toch nog heel erg leuk was! Mooie kaart trouwens!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn om te lezen ,dat je niet vergeten bent met je verjaardag ,Marian.
    En nog tijd gevonden om een kerstkaartje te plaatsen,super leuk kaartje !

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hier ook nog een keer gefeliciteerd met je verjaardag Marian. Het klinkt toch als een heerlijk dagje gisteren, fijn! Je kaartje is erg mooi. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag,je kerstkaart is heel mooi geworden. Ook ik blijf binnen en hou me aan de regels, maar ik mis het contact met mensen ontzettend en dat de bieb gesloten is. Vervelen doe ik me niet,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, helaas gaat het niet in Hoogeveen om digitaal boeken te bestellen, ze werken daar niet aan mee...

      Verwijderen
  23. Hele leuke kaart Marian ! Met dat modelletje zou ik ook nog aan de slag willen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen