maandag 13 april 2020

Paaskaarten.





Ik heb ook een paar paas/voorjaarskaartjes gemaakt, Een aantal zal ik hier nu laten zien , ik heb er nog wel een aantal gemaakt en dat komt de volgende keer. De kaart in de vorm van een ei en een plaatje van Hobby House , heb ik voor mijn achterkleinkind gemaakt.
Op de twee kaartjes daar onder heb ik een paar oudere knipvellen gebruikt, die toch best nog wel leuk zijn. Op de laatste kaart de leuke narcissen stans en en de narcissen embos mal van Leane gebruikt op mica.
De kaartjes zijn al bij de ontvangers dus kan ze nu laten zien.

Nog een gezellige avond en de leuke reacties op de vorige kaart heb ik met veel plezier gelezen.


8 opmerkingen:

  1. Hele mooie en vrolijke paaskaartjes en vooral de bovenste vind ik ook nog super schattig! Je hebt het er druk mee gehad!
    Groetjes en nog een fijne avond, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk e vrolijke serie paaskaartjes heb je gemaakt Marian.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vrolijke paaskaarten heb je gemaakt Marian.
    De ontvangers waren vast blij verrast.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele vrolijke en mooie paaskaarten heb je gemaakt!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en mooie paaskaarten heb je gemaakt Marian. Die bovenste met dat kapotte ei vind ik superleuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn super leuk geworden !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat laat je een geweldig mooie serie lente/paaskaartjes zien. EN je hebt ook al een achterkleinkind. Wat geweldig! Dat kaartje zal goed bewaard blijven denk ik! Wie krijgt er tegenwoordig nog een zelfgemaakte kaart van zijn/haar overgrootmoeder? Dat zijn er vast niet veel!

    BeantwoordenVerwijderen