zondag 3 mei 2020

Gefeliciteerd


Vandaag een kaartje gemaakt voor de Challenge 247 van Marianne Design

http://mariannedesign.blogspot.com/2020/04/challenge-247.html

Ik heb deze keer weer wat oudere mallen en nieuwe mallen gebruikt. De takken met vergeet me nietjes heb ik 2x  uit wit cardstock gestanst de bladeren groen gekleurd met copic markers , en nog 2x uit blauw cardstock gestanst en de vergeet me nietjes uitgeknipt en op de witte geplakt. Ik weet niet of het op de foto te zien is maar dit blauwe cardstock is dezelfde kleur als op het  plaatje. Blauw is op de foto altijd anders van kleur als in werkelijkheid.

Ik heb gebruikt:
Plaatje: MB 0183
Mal: CR 1241
Gras : LR 0653
Bloemetjes: CR 1501
Vergeet me nietjes ; CR 1307
Tekst: LR 0651.

Ik wens jullie nog een gezelige avond en nog hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart.

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie serene kaart Marian.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Allemaal vergeet-me-nietjes in het gras geloof ik...
    Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ieniemiene bloemetjes altijd zo mooi en deze van jou zijn zo lief en mooi van kleur Marian.. Perfect passend bij het lieve plaatje. Lieve groetjes Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk om al die priegel bloempjes uit te knippen, maar het resultaat is wel héél mooi.
    Prachtig kaartje!

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marian! Supermooi plaatje!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan Marian! Heel lief plaatje en prachtige bloemetjes!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart zeg !! Prachtig.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief kaartje is dit Marian...en die kleine bloemetjes maken hem heel fijntjes..mmoi ook die ovale stans ..die blijft mooi ondanks dat die al wat ouder is...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie verjaardagskaart met het lieve hertje.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Marjan....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele lieve kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart. Het is zo'n lief plaatje wat je hebt gebruikt Marian. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke verjaardagskaart Marjan, altijd leuk om de oude mallen te gebruiken,
    succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk de vergeet-me-nietjes! zijn mijn favoriete tuinbloemetjes ;-)
    En dan een leuk plaatje erbij...leuke kaart!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje ,Marian.
    Sucses met de wedstrijd.

    Groet Wil

    P.S. ik zag je kaart vanmorgen bij de kaartenkast !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gezellig kaartje heb je gemaakt Marian. Een hoop werk die vergeet-me-nietjes.
    Gezellig dat je meedoet met onze verjaardagchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi...
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "verjaardagkaart".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie verjaardags kaart Marian!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schattig kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    Dt challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen