donderdag 28 mei 2020

Kerstkaart week 22



Afgelopen week zat ik wat filmpjes op You tube te bekijken en toen kwam ik dit modelletje tegen, en vond het een erg leuke kaart. Weer eens heel wat anders. Het was een filmpje van Castella 294.
Tussen de ronde kaartjes zit een heel dun ijzerdraadje. Toen ik de kaart in elkaar gezet had, bedacht ik me, dat ik er beter afbeeldingen op had kunnen doen zonder boven of onderkant en ook geen tekst. (dit i.v.m. het draaien) . Maar ja dat maar voor de volgende keer. Hij is toch wel erg leuk.
Dus doet dit kaartje mee voor de challenge van 52 weeks to christmas.

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/05/kerstkaart-week-22-challenge.html

Ik heb gebruikt:
Pretty paperbloc: Swedish Winter.
Plaatje: 3DHM0057
Lantaren: Joy: 6002/1121
Stempel1 CS 0854

Achterkant.Stempel2: Joy 6410/0443 ingekleurd met copic markers.
Sterrenstans: CR 1294.

Iedereen weer hartelijk bedankt voor de leuke reacties en
Ik wens jullie nog een gezellige middag, het is prachtig weer dus genieten van het zonnetje.

23 opmerkingen:

  1. Mooi zo en leuk idee met dat draadje ! en nou, de plaatjes staan nu toch recht op de foto :) maar kan me inbeelden dat dit dan wel eens kan gaan draaien. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi apart modelletje, ja vaak moet je van een 1e keer leren zodat je weet wat het word.
    Net zoals de SOL vanavond Marian, ik hoop dat jij er ook bij bent...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk zo'n draaikaartje, mooi gemaakt! Alles staat toch goed zo!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en leuk model en wat leuk bedacht om de cirkel te laten draaien! Heel mooi gedaan! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje ziet er top uit.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kerstkaartje is het geworden, heel mooi gedaan! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige kaart, Marian. Castella heeft wel vaker bijzondere modelletjes. En ja met ronddraaien is het niet handig als je een boven- en onderkant aan een afbeelding hebt, maar goed. Dat is weer geleerd voor een volgende keer :-)
    Fijn dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Marian....een mooi modelletje en aan beide kanten leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke modelletje heb je deze week gemaakt, heel tof met het snoesje en de kaarsen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem superleuk en je hoeft toch niet aan de achterkant te kijken? Gewoon de voorkant en lekker draaien. Heel leuk gedaan!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, zo'n mooi model en super leuk versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Marian.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk model heb je voor deze mooie kerstkaart gebruikt Marian. Het ziet er tiptop uit vind ik.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is zeker een leuk model kaartje.
    vast en zeker om er nog eens wat mee te maken denk ik.
    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klopt, Castella heeft vaak hele leuke kaarten, ik vind dit model erg mooi, ook de plaatjes zijn super,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk modelletje met zo'n draadje. Leuke plaatjes ook.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is superflexibel !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Marian, knap gedaan hoor. Dat heb ik ook wel eens dat ik denk dat het een volgende keer anders kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaartjes en heel origineel met het draadje.
    Groetjes, lairette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit model kaart is echt leuk, nog nooit gezien: je hebt er een mooi geheel van gemaakt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Altijd leuk om zoiets uit te proberen! En het resultaat mag er wezen; mooie kerstkaart. Groetjes en goed weekend, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk deze twee kaarten Marian. Leuk om eens wat uit te proberen. Zij, castelle is wel leuk... ik kijk ook weleens naar haar filmpjes. Duidelijke uitleg. Ik vind dit een erg mooi model. Leuk met deze plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen