donderdag 27 juli 2023

Kerstkaart week 30

 

Vorige week heb ik me er weer eens toe gezet om met mijn copics Magnolia stempels te gaan kleuren,want omdat er steeds zoveel andere leuke technieken en kaartmodellen voorbij komen kwam dat er eigenlijk niet meer van Voor het kleuren moet je echt wel even de tijd nemen. Ook valt het jullie misschien op dat ik in het gezichtje wat veranderd heb De ontvangers van de kaarten hadden namelijk heel vaak het commentaar dat ik mond en neus vergeten was en als ik zei dat het nu eenmaal zo'n model poppetje was , vonden ze dat maar raar. Dus heb ik er nu maar heel subtiel een neusje en mondje op getekend. (alles voor de klant ,haha) Ik hoop dat ze nu meer in de smaak valt.

Deze kaart gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas.

Ik heb gebruikt:
Stansmal: Studio light: SA223
Dessinpapier: Action
Magnolia stempel ingekleurd met copic markers.
Poinsettia's : Joy crafts
Tekst: Leane:55.6074

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaartjes, ik heb ze weer met veel plezier gelezen. Als je met vakantie bent is het niet leuk natuurlijk al die regen maar voor mij wel lekker knutselweer.
Groetjes van Marian.

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lief kerstkaart je met deze mooie magnolia. Ziet er goed uit met mondje en neusje. Mooie zachte kleurtjes. We hebben zoveel wat we kunnen doen…. Dat maakt de hobby ook zo leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke magnolia zo ziet ze er een stuk leuker uit mooie details heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marian , leuke kaart met deze magnolia , mooi
    ingekleurd en prachtige poinsetta s erop , goed bezig
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan dat mondje en neusje! Hopelijk krijg je nu geen commentaar meer! Ik vind het een erg leuk en lief kerstkaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart en je hebt Tilda leuk aangepast en mooi gekleurd.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kerstkaart Marian.
    Ja sommige mensen zien dat anders.
    Mijn moeder zei altijd, dat is toch een kinderkaartje met poppetje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, dat hoorde ik ook altijd en jij hebt het mooi opgelost Marian. Een mooie kerstkaart vind ik het, die poinsettia's zijn prachtig.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke kaart gemaakt Marian...en je hebt heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eerlijk gezegd vind ik Magnolia;s niet leuk, ook omdat ze geen mind en neusje hebben, dus deze van jou vind ik echt véél leuker! Schattig en mooi kaartje, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind Magnolia's wel leuk, maar kan me voorstellen dat sommige mensen er liever een echt gezicht op zien. Jij hebt het mooi opgelost en Tilda is mooi ingekleurd. Het is een leuke kaart geworden met die mooie poinsettia rand.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje met het lief magnolia'tje. Het is bij mij ook lang geleden dat ik deze stempeltjes gebruikt heb, maar ik vind ze nog altijd leuk. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niu, je hebt Tulda een prachtig neusje en mondje gegeven! Subtiel, maar erg leuk. Je kaart is sowieso heel mooi met al dat wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig meisje heb ik gemaakt.
    Mooi zoals je het hoofdje hebt ingekleurd en een mond en neus hebt gegeven. Ach, je moet wat ....
    Je kaart is erg mooi geworden.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou het staat dit knappe meisje erg goed, heb je leuk gedaan Marian! Ik vind poinsettia’s sowieso al erg mooi maar jouw witte versies passen erg goed op je mooie kerstkaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een schatje dat meisje, het gezichtje is heel lief geworden. Je hebt haar ook mooi ingekleurd en mooi op de kaart gezet met de poinsettia's.
    Ik herken het wel wat je schrijft dat oudere technieken en materialen in de vergetelheid raken door al het nieuws wat er uitkomt. Ik kan dat ook zo zonde vinden, maar ja, het nieuwe is dan weer te leuk en voor je het weet in je bezit 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marian,
    Ik mis de neus en mond ook altijd bij deze magnolia stempels en wat heeft ze zo een lief gezicht gekregen van je, zo is ze veel leuker! Ook je layout mallen met de inleg techniek heb ik bewonderd, leuk om te doen hè! Ik heb het ook gedaan en vond het heel leuk om te doen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen