donderdag 20 juli 2023

Kerstkaart week 29

 


Op deze kerstkaarten-donderdag heb ik weer een diepte kaartje gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas. Ik heb nog een aantal van die grote scrapvellen , ze zijn heel erg mooi maar  voor de gewone maat kaart vind ik ze moeilijk te gebruiken. Maar op deze manier komen de afbeeldingen heel goed tot zijn recht.

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2023/07/kerstkaart-week-29.html

Ik heb gebruikt:
Ronde mal: LR0677
Afbeelding: Studio light Ultimate scrapvel
Poinsettia: LR 0122
Takje: Studio light.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke berichtjes die jullie  hebben achtergelaten bij de vorige kaart.
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen. En ik kom vandaag of morgen ook zeker  bij jullie langs.
Gezellige dag allemaal en groetjes van Marian.

16 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de ronde layout en het mooi erin verwerkte plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met deze tec(Niek. En wat een mooie afbeelding. Dit vel leent zich er heel goed voor. Mooi afgewerkt met de poinsettia. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Marian met n mooi roodborstje
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha jij hebt ook de collagemal gebruikt dit keer, ik ook ;-)
    Jouw kaart is prachtig, zo komt die grote afbeelding super tot z'n recht!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn echt prachtige vellen om deze leuke kaart met diepte mee te maken..
    Prachtig.
    Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en ik vind het een leuke techniek, zeker voor deze grote plaatjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met deze techniek, het mooie papier lijkt er wel voor gemaakt. Fijne dag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze techniek toch leuk om je mooie grote vellen op te maken. En je maakt er schitterende kaarten mee! Mooi afgemaakt met de poinsettia.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart is dit.
    Zo'n mooi plaatje om op deze manier te verwerken.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is weer een prachtige kerstkaart Marian. Heel mooi afgewerkt met die grote poinsettia.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, Marian! Leuke techniek is dat en je hebt hem mooi toegepast.
    Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaf met het knappe roodborstje Marian xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja leuk om te doen he?? Ik ben er ook mee bezig geweest gisteren en heel goed gelukt. Komt binnenkort op mijn blog, want mijn schoondochter kijkt mee....Jouw kaart is ook geweldig mooi, met dat roodborstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marian,
    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kerstkaart. 't was inderdaad een beetje gek zo in het half donker... Was dan ook mijn witte rand vergeten op te plakken rond de kerstboom...
    Wat een mooie kaart maakte jij weer... wel bij daglicht, dat is duidelijk!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie kaart met het prachtige roodborstje die zo goed tot zijn recht komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kerstkaart, leuke manier om papier met grote motieven te verwerken.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen