donderdag 6 juli 2023

Kerstkaart week 27

 


Het is vandaag weer kerstkaarten donderdag dus laat ik vandaag weer een kerstkaartje zien. Deze keer weer een dieptekaart gemaakt met een deel van het scrappapier van Studio Light : "Ultimate scrapcollection."  en de mal van  Marianne design LR 0677. 

Deze kaart doet mee met de challenge van 52 weeks to Christmas, waar gevraagd wordt om "bomen " op je kaart. Dus heb ik er nog twee extra dennenboompjes van Marianne design bij gezet. Dit onderwerp past wel goed bij het weer van gisteren, toen speelden  "bomen" ook heel erg de hoofdrol.


Ik heb de reacties op de vorige kaart weer met veel plezier gelezen en jullie daar  hartelijk voor bedanken.
Groetjes van Marian.


13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Marian. Heel mooi met fit plaatje. Ik ben ook met deze techniek bezig geweest. Erg leuk. Mooi met de extra boompjes . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauuww...mooie kaart met echte diepte erin ga ook es doen
    Fijne dag met zomerse groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan zo met de vakjes. Dit zag ik net ook al ergens anders. Leuk idee!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart Marian. Deze techniek is zo leuk voor grotere afbeeldingen, ik ben er gisteren mee bezig geweest. Mooi die extra boompjes erbij.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Marian....inderdaad sfeervol!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart wat een leuk effect geeft deze techniek .
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk zo'n dieptekaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat mooi gemaakt zo met deze mal! Heel grappig dat het gelijk een heel ander effect geeft! Heel leuk! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart, het dp leent zich erg goed voor de dieptekaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met een heel mooi plaatje.
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is ook toevallig... de derde kaart vandaag die op deze lijkt. Mensen hebben weer ideeën opgedaan. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje, Marian, erg leuk effect die diepte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Marian,
    Het kerstkaartenrondje had ik overgeslagen wegens ziek maar dat had je al gemerkt... Vandaag ben ik even naar jouw reactie gaan zoeken en heb ze gevonden hoor... Ze was als spam binnen gekomen. Raar, soms heeft blogger inderdaad kuren. Ik heb ze dus gepubliceerd. Normaal kijk ik dat elke dag na maar ik voelde me in 't weekend zo ellendig dat ik het dus niet gemerkt had dat jouw reactie als verborgen stond.
    Mooie kaart laat je hier zien. Leuk die techniek...
    Dankjewel voor jouw fijne reacties!!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen