zondag 23 juli 2023

Zomerzon

 

Toen ik met mijn vorige kaartje bezig was, vond ik ook dit dessinpapier met instax camera's er op. En bedacht me dat ik ook nog deze mal heb. Dus ook een leuk idee voor de centerpiece kaart voor de challenge van Knutsels en kadootjes. Ik hoop dat deze ook voldoet aan de voorwaarden.



Ik heb gebruikt:
Camera: COL 1498
Dessinpapier: Summer vibes
Plaatje: IT 586
Stempel meisje: CS 1099 ingekleurd met copic markers
Strandtas: LR 0543
Slippers: Joy crafts
Tekst: EC 0147

Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart,
Nog een gezellige dag gewenst.
Groetjes van Marian.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke zomerse kaart Marian!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, echt een ZOMERS kaartje Marian en met al die zonneschijn kun je de camera niet missen.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Zomersekaart Marian.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Marian !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, leuk tafereel bij de insta-camera! De grote mal past mooi bij het achtergrondpapier!
    Ook je hartjeskaart hieronder is heel geslaagd!
    Bedankt voor het (2x) meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Marian. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het geeft een heel leuk effect, dat je dor de camera heen kan kijken, en heel gaaf dat je nog een bijpassend papiertje hebt gevonden, wie wat bewaart die heeft wat. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, zomerse kaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met het meisje aan het poseren.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke zomerse kaart Marian. Ik vind het dessin-papier erg leuk en dan zo die camera erop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke zomerse kaart! Ik hoop dat de zomer nog weer terugkomt hier in ons kikkerlandje.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Marian…een hele leuke combinatie met dat perfect passende achtergrond papier!

    BeantwoordenVerwijderen