donderdag 10 augustus 2023

Kerstkaart 32


Deze week heb ik weer een kerstkaartje gemaakt met een Magnolia stempel. Deze kaart weer gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas.



Ik heb gebruikt:
Dessin papier: Craft sensations
Magnolia stempel: ingekleurd met copic markers.
Stansen: rechthoek Nestabilitie en Amy design.
Poinsettia: LR 0142
Takjes: Studio light.

Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart. Ik heb ze met veel plezier gelezen.
Ik wens jullie allemaal een gezellige dag in de hoop dat het zonnetje vandaag  nog komt.
En ik kom zeker ook nog bij jullie langs.
Groetjes van Marian.

17 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke dp en het leuke stempeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig kaartje met die lieve magnolia..'
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Hele fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die stempel mooi ingekleurd Marian en het is een leuke kerstkaart geworden. Mooi die hanger en die bloementoef erbij om het af te maken.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat toevallig van de week ook naar mijn Magnoliaplaatjes te kijken en vond dat ik er wel weer eens een kaartje mee kan maken! Jij hebt het al gedaan. Een leuk kaartje en mooi ingekleurd! Nog een mooie kerstroos erbij. Een topkaartje hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Marian.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt zo'n heerlijk kerstkaartje Marian!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de magnolia stempel, en deze heel mooi ingekleurd. Hier schijnt de zon volop!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kerstkaart Maran. Mooi die kerstballen rechtsboven.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marian, wat een gezellig kaartje met deze Tilda. Ik heb er pas geleden ok weer twee gekleurd.
    Heb je nog kunnen genieten van het mooie weer? Eindelijk zomer in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een fijn Kerstkaartje gemaakt met dit schattige stempeltje Marian, mooi gedaan zo. En leuk dat je op mijn blog was. 🙂
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje met die leuke Tilda! Ik hoop dat je net zoveel zon hebt gehad als ik.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Marian met dit lieve stempeltje.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een superleuke kaart! De schattige stempel is heel mooi ingekleurd en mooi gecombineerd met het dp. De poinsettia maakt het geheel nog "kerstiger".

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, Marian. Die magnoliaatjes blijven toch ook leuk. Ze heeft weer een mooie glimlach gekregen!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart met deze leuke magnolia. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kerstkaart, ja magnolia's doen het nog altijd goed, ik vind dat ook mooie stempeltjes. Zeker een geslaagd kerstkaartje.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer zo’n lief meisje op je mooie kerstkaart Marian xx

    BeantwoordenVerwijderen