donderdag 24 augustus 2023

Kerstkaart week 34

 


Bij het opruimen vond ik nog een paar pakjes met van die oplegkaartjes , dat was toen weer iets nieuws in hobbyland. Je had ze met borduurrandjes en  uitgestanste figuurtjes. Die ben ik maar eens gaan gebruiken.
Heb ik weer wat oudere spulletjes weggewerkt. En dit is het resultaat geworden. Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden. Dit kaartje doet weer mee met de challenge van 52 weeks to Christmas.


Veel heb ik niet gebruikt, alleen de oplegkaartjes en wat plaatjes geknipt uit een bloc van de Action.

Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kerstkaart, die heb ik met heel veel plezier gelezen.
Ik wens jullie nog een mooie zonnige dag  en ik kom zeker ook bij jullie langs.

Groetjes van Marian.

18 opmerkingen:

  1. Je hebt dit oplegkaartjes leuk gebruikt op deze kaart., Deze materialen ken ik niet meer…. Je hebt weer wat op en een mooie kaart.…. Ik probeer ook oude materialen op te maken… soms lukt het en andere keren niet….. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke oplegplaatjes , weer eens wat anders
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken die mooie oplegvelletjes nog, je hebt er een leuke kaart mee gemaakt. En weer wat weggewerkt. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, heel leuk zo Marian. Het is net zoals die kaarten met de layout stans maar dan met sierlijke randjes. Ik vind het een plaatje en zo zie je maar weer, alles bewaren hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi gemaakt! Ik ken die kleine kaartjes niet maar ik vind het effect heel leuk zo met die leuke randjes! En gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met allemaal lekker dingen erop, heerlijk. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt Marian.
    Zo zie je maar dat je ook met oudere spulletjes nog een hele mooie kaart kunt maken.
    Fijne dag, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel leuk uit !!!!
    Opmaken..... is soms best een opgave !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje Marian....ziet er gezellig uit allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooi kerstkaartje weten te maken met oudere spulletjes, knap! Ziet er gezellig uit! Fijn dat je meedoet bij 52WTC
    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je ervan gemaakt Marian , lijkt me
    best moeilijk om de vakjes zo leuk in te vullen , dit is top
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk Marian, ik ken deze kaartjes niet…een prachtig geheel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, Marian. Ik ken die kaartjes niet ze zien er mooi uit.
    Echt een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat een leuke originele kaart, ik heb zulke kaarten nog nooit gezien. Je hebt het heel mooi gedecoreerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart. Heel mooi al die vakjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi met al die vakjes. Zo zie je wat je nog kan doen met oud materiaal.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel heb je niet gebruikt.....zeg je zelf, maar wat je hebt gebruikt is wel tot een heel MOOI kaartje uitgegroeid Marian.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke en originele creatie! Toppie.
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen