donderdag 11 augustus 2016

Kerstkaart 32


Goedemorgen allemaal,
Deze week was het niet erg om een kerstkaart te maken, want wat een akelige zomer hebben we toch,. Koud, nat,wisselvallig. Nee niet leuk voor de vakantiegangers op de camping. Ik  heb er geen last van, want zit heerlijk in mijn hobbykamer. Echt knutselweer dus...

Deze week een combinatie gemaakt met materiaal uit een hobbyboek en aangevuld met wat stansjes.

Achter het raamwerk een winters vellum plaatje geplakt.
Kerstroos,kaarsje,tak en dennenappels allemaal van Marianne design.
 Deze kaart gemaakt voor de challenge van 52weeks to Christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/08/kerstkaart-week-32-en-uitslag-challenge.html

Dit was het weer voor deze keer, ik wens jullie nog een gezellige dag en hoop dat de weermannen het deze keer wel bij het rechte eind hebben,voor de komende week. Wordt het misschien toch nog een beetje zomer. Ik heb jullie berichtjes bij de vorige kaart weer met veel plezier gelezen. Bedankt daar voor. Ik kom vandaag zeker nog bij jullie langs. Maar zo meteen komt mijn kleinzoon met zijn vriendin op visite. Ik verheug me er op.


11 opmerkingen:

  1. Hoi Marian,
    leuk om je kaartje nog extra aan te kleden met leuke stansjes, heel mooi gedaan..en inderdaad wat hebben we slecht weer..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart, Marian. Leuk mat dat wintertafereeltje door het raam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart Marian, tof met het molenlandschap achter het venster!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi winters doorkijkje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het eerste waar ik aan denk is: Oud Hollandse winter! Zo leuk met het vergezicht door het raam. Doet me denken aan lang geleden toen we schaatsten op de Oude Rijn bij Leiden. Net zo'n plaatje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Heel mooi met dat raam erop.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart Marian. Je hebt hele leuke kleurtjes gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart heb je ervan gemaakt Marian - leuk gedaan met het raampje - 'k vind hem super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie kerstkaart,echt een hollands tafreeltje.
    Was het gezellig met het bezoekje van kleinzoon met vriendin ????

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi doorkijk kerstkaartje Marian ,
    Fijn weekend hoor ,ik volg jouw nu !!!
    Groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen