dinsdag 30 augustus 2016

Bedankt


Nog steeds mooi weer gelukkig, dus maar een vrolijke kaart gemaakt, wel een beetje lenteachtig, maar vind het zo'n leuke stempel. En heb hem eindelijk kunnen kopen, was bij sommige winkels uitverkocht. Dus maar meteen uitgeprobeerd. Had er op Pinterest zulke leuke kaarten mee gezien.
Heb deze gemaakt voor de Challenge van Marianne Design opdracht : Maak een bedankkaart.

http://mariannedesign.blogspot.nl/2016/08/challenge-159.html

Ik heb gebruikt:
Stempel tulpen TC 0834
Tekst 1 EC0147
Tekst 2 PL 1523
Vlinder1 LR 0261
Vlinder 2 LR 0158
Ingekleurd met copic markers,

Ik wens jullie nog een gezellige zonnige middag, en ik heb de berichtjes op de vorige post met veel plezier gelezen.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke fleurige kaart Marian. Leuk om de stempel te gebruiken op een passe-partout kaart. Zo'n bedankje is altijd welkom :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje ,Marian

    Groet Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stempel, Marian. En wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt. Gaaf met dat doorkijkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Marian! Leuk effect met het uitgestanste gedeelte!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Marian.
    Mijn complimenten, je hebt prachtige kaarten gemaakt!
    Groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Marian.....wat een gave kaart! Ik heb de stempel ook....maar dit is een leuk idee.....die ga ik onthouden....prachtig gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dat de afbeelding doorgaat achter de cirkel! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een mooi kaartje gemaakt met je nieuwe aanwinst, leuk met het doorkijkje.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf gedaan met die stempel en het passepartout.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit kaartje heel erg mooi gemaakt. Tulpenveld!

    BeantwoordenVerwijderen