woensdag 3 augustus 2016

Christmas in July.



Op het Blog van 52 weeks to Christmas is een extra challenge, en daar werd gevraagd een kaartje te maken met als thema Christmas in July. Dus vandaar deze kaart met de kerstman op het strand die een sneeuwpop maakt van zand. Ik heb het plaatje op internet gevonden, want plaatjes van kerstmannen in de zomer heb ik niet in mijn mappen. Ik vond het wel grappig, en heb er wat zomerse accessoires bij gezocht. Al met al een gezellig kaartje geworden ( al zeg ik het zelf).

http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/07/challenge-juli-week-30.html

Ik heb gebruikt:
Craftable : CR 1332
Emmer en schep CR 1278
Vogel:CR1277
Schelpen:LR 0230
Achtergrondpapier en verdere versiering uit "Mijn Hobbykaart"

Ik wens jullie nog een gezellige middag en bedankt voor de leuke reacties.


15 opmerkingen:

  1. Whaha, hele leuke afbeelding heb je op je kaart Marian. De kerstman is lekker creatief bezig op z'n vakantie. Leuk toch op zo'n humoristisch kaartje te maken?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Marian!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian,
    leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge, ik heb de mijne ook klaar,
    ik vond het een echt uitdaging, je hebt een mooie, zomerse kaart gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart en geweldige afbeelding!
    groejtes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een hele gezellige kaart geworden!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kerstman is maar druk met zandkastelen bouwen...geweldig leuk kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is dit geworden, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh...deze is ook heel erg leuk verzonnen Marian!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterend mooi zomers kerstkaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kerstkaartje, zoveel leuke kerstman-in-zomvervakantiestemming-plaatjes overal op blogger!
    groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje ,wat een leuke ,super leuke kaart.
    Voor mij ben jij de winnaar

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook jij heb er een schitterend zomers kerstkaartje van weten te maken Marian....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een leuke zomerse kerstkaart heb je ervan gemaakt Marian - super geslaagd!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke, zomerse kerstkaart, mooi gemaakt!
    Leuk dat je de 'Christmas in July'-challenge bent aangegaan bij 52 Weeks to Christmas!
    grtz.Colien (DT-lid 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi zomers kerstkaartje Marian, wat leuk om Santa in de een hippe zomer blouse te zien. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen