woensdag 31 augustus 2016

Een jaartje erbij


Dit keer een vintage mannenkaart gemaakt.
Ik ga deze keer eens meedoen aan de challenge van: We love vintage challengeblog en daar luidt de opdracht: Een Vintage Mannenkaart.
http://wlvc.blogspot.nl/2016/08/challenge-73-en-random-winnaar-72.html

Ik vind vintage niet zo heel gemakkelijk maar, heb me er toch maar eens aan gewaagd.
Ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik heb gebruikt:
Pretty paperbloc: Just for men
Fotootje Studio light.
Plaatje 3d Knipvel Amy design: It's a man's world
Zakhorloge Joy 6002/0258
Stempel Crealies
Boekenmal Crealies CLNest xxl 31
Tandwielen Joy .
Jute uit eigen voorraad
Distress-inkt vintage photo

Ik wens jullie nog een gezellige middag.


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vintage mannenkaart Marian....mooi plaatje en het scheergerei is ook gaaf!
    Ik ben inmiddels ook met de tulpen stempel aan de gang gegaan....komt binnenkort op mijn blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hij is zeer goed gelukt Kan je wel vaker doen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gemaakt Marian.
    Je gestempelde bloemenkaartje vind ik ook heel mooi!
    groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind hem superleuk Marian!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart en ja vintage is als je begint best moeilijk en dan ook nog is een mannenkaart nou die zijn ook niet makkelijk hoor. Je hebt een heel leuk plaatje gebruikt en aan de scheerkwast te zien wordt het tijd dat hij zijn baard gat scheren. Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.

    Groetjes Jolanda (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt Marian - supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat Jolanda zegt is helemaal waar....vintage is in het begin best moeilijk en zéker een vintage mannenkaart maar.....je moet gewoon proberen en kijken wat anderen gebruiken om een kaart vintage te maken. We hebben op ons blog ook nog tips staan....bij de regels van deelname....Misschien iets om weer wat van mee te nemen bij een volgende vintagekaart. Ik vind dat je een hele dappere poging hebt gedaan....het is een hele leuke mannenkaart geworden en ik kan je inzet absoluut waarderen.
    Fijn weekend en groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen