vrijdag 2 december 2011

Lila kerst

Zijn jullie ook allemaal nog druk met de kerstkaarten? Nou, ik nog wel, heb er wel al zo'n 60 klaar, maar moet er altijd wel een stuk of 85 maken, dus nog even te gaan. Daarom was het hier even stil, bovendien moet ik voor de kerstavond van de vereniging 80 zakjes maken, dus ook een heel karwei.
Heb ook prachtige Magnolia kerststempels gekocht, en ook nog geen tijd voor gehad om ze te gebruiken. Ik heb nog zoveel ideen, maar gebrek aan tijd. Ga er zeker nog aan beginnen.
Maar nu eerst even over de " Lila Kerstkaart":
Het knipvel is van Marieke, achtergrond is een Designable DS 905. CreatableLR 0122 en LR 0116.
Verder wens ik jullie een heel gezellig weekend en misschien al een gezellig Sinterklaasfeest.
Bedankt voor jullie bezoekje. Groetjes van Marian.

7 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Marian. Dat gebrek aan tijd ken ik, zou graag wat tijd bij willen kopen als dat zou kunnen.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart, heel mooi die paarse kleur. Heb ook altijd teveel ideeën en te weinig tijd.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marian,
    Ik blijf maar heel even, want ik zit met het zelfde "probleem".....moet ook nog ?-tig kerstkaarten maken. Jij hebt weer een PRACHTIG kaartje geplaatst.
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het grote probleem ken ik ook Marian, de afgelopen week ook, ik moet het vaak van de avonden hebben maar ik had 2 verjaardagen en nog een avond visite en dan ben ik bezig met een kaart die niet slagen wil dus... Maar jou kaart is weer prachtig geworden, vorig jaar heb ik ook verschillende van dat soort gemaakt, erg leuk. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo je bent nog wel even druk lees ik....
    Nou Marian, als je het voor elkar krijgt om ze allemaal zo mooi te maken als deze dan neem ik mijn hoed voor je af....
    Schitterende kaart...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze kaart is prachtig!! nog 85 te gaan?! ben je nog even bezig. en tussen de bedrijven door!!
    inderdaad knap werk om het voor elkaar te krijgen.
    maar dit is schitterend,mooi plaatje.
    ik heb ook nog veel te gaan, ik heb altijd nog de gewone kerstkaarten van vorig jaar die dan afgeprijsd waren, dan hoef ik er nooit tegen aan te werken.
    en dan maak ik met de kinderen op een zaterdag altijd een knutseldag voor het maken van kerstkaarten als ze het leuk vinden. want door de kinderen gemaakt vind ik altijd het mooist. hhihi. en dan heb ik op zo'n dag ook het werken met glitters, jippiejee!! (:
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart weer Marian. ik moet er nog 10 te gaan dus ga vanavond nog maar een tijdje naar boven.
    Groetjes , Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen