donderdag 24 november 2011

Blue Christmas

Allereerst wil ik jullie weer even bedanken voor het langskomen en de lieve reacties.
Deze kerst easelkaart nu weer eens gemaakt in blauw tinten.
Het blauwe papier met ijskristallen en het borduurpatroontje komen uit een nummer van "Mijn Hobbykaart".
De witte bloem is een stansje van Joy  6002/0068, de hoeken uitgestanst met een Cuttle bug malletje. Het 3d plaatje van een Mattie knipvel  MB 0131. Creatable LR 0181,LR 0142, wat veertjes en een strikje.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
Groetjes van Marian.

5 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk Marjan, dit plaatje heb ik nog liggen, `k weet niet wanneer het nog wat word met dit kaartje. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer erg mooi Marian, super.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marian,
    Jaaaaa, zeker weten.....vind ik deze leuk ☺☺☺ met het 3d-plaatje van Mattie.
    Ook de trapjeskaart hieronder is SUPER en FRIS.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor Marian, ik vind je kaart mooi, en de plaatjes van Mattie zijn en blijven mooi daar kun je mooie kaarten mee maken, dat heb jij ons met deze kaart laten zien.

    Fijn weekend, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo,
    dit is weer een mooie kaart, mooi ontwerp ook, heb ik ook in mijn gedachten om dit een keer te maken.
    schitterend papier.
    leuke afbeelding gebruikt en mooi lieve details.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen