maandag 14 november 2011

Let it snow

Ja, daar ben ik alweer. Ik heb nog een kaartje klaar om mee te doen aan challenge no.19 van It's a Magnolia Challenge. De opdracht hiervan was: glitter en knopen en Tilda of Edwin stempel.
Dus heb ik weer mijn best gedaan er iets leuks van te maken. Stempel ingekleurd met distress-inkt.
Achtergrondpapier van Pion en pretty-paperbloc. Nestabilities en creatables.
Ook over deze kaart ben ik benieuwd naar jullie reacties. Ik vind het heel leuk dat  jullie de moeite nemen om langs te komen.

5 opmerkingen:

  1. Nou Marian je kaart is prachtig hoor.
    Maar de tekst, let it snow, mag nog wel even wegblijven van mij.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, van mij mag de sneeuw wel komen hoor...er kan me niet genoeg vallen ;-)
    En als ik Tilda dan zie met die sneeuwman dan wil ik meteen wel naar buiten...
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt!!! Ook hele leuke kleuren dat lichtblauw en rood!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van mij mag de sneeuw ook nog wel even wegblijven, zit er niet echt op te wachten, brrr.
    Je kaartje vind ik wel super, vind dit ook zo'n leuk stempeltje.
    Leuk dat je meedoet an de challenge bij IAMC, veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marjan, wat is dit weer een leuke kaart. Wat was het vandaag koud, zo`n plaatje als deze past er bijna bij, alleen de sneeuw ontbreekt nog. Je hebt hem leuk afgewerkt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Marian. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen