zaterdag 17 december 2011

Even bijpraten !!!!






Jullie dachten misschien dat ik ziek was. Maar dat was echt niet zo hoor, maar ik heb wel even een drukke tijd gehad. Ik heb er nog even 30 kerstkaarten bij  gemaakt. Allemaal hetzelfde model maar wel andere achtergrondjes en versieringen.Ik had teveel kalendertjes ingekocht voor de workshops en vond het toch zonde om ze weg te gooien,want volgend jaar heb je er niets meer aan.  Heb er een paar voorbeelden uit gehaald voor de foto.  Gelukkig zijn nu al mijn kerstkaarten verzonden.
Verder heb ik voor de kerstavond van de NVVH afd. Bolsward nog 80 zakjes met kerstwens gemaakt.
Zie de foto . Het werd gewaardeerd, iedereen vond het heel erg leuk. Het was even erg druk, maar het gaf wel voldoening.
Dus nu heel even rust (nou ja, heel even dan, kan het toch niet laten).
Ik wil mijn trouwe volgers, wel heel gezellige Kerstdagen wensen, en nog bedanken dat julie telkens naar mijn nieuwe creaties wilden komen kijken.
Gezellig weekend allemaal en toch weer tot de volgende kaart.

8 opmerkingen:

  1. Wat een werk heb je hiervan gehad, ze zijn stuk voor stuk prachtig, leuk idee om er een kalender erbij te doen. Ik wens je alvast goede kerstdagen toe. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marian,
    Jeeeeeetje.....wat een werk moet dat geweest zijn. Het ziet er wel allemaal PERFECT uit ☺☺☺
    Jij kunt nu ook zeggen.....laat de KERST maar komen.
    Nog een fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat een werk Marian. Ze zijn wel super geworden, gaaf die kalendertjes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marian, een hoop creatief werk heb jij verzet zeg, echt geweldig.
    Zowel de kaarten als de zakjes zijn erg mooi, m'n complimenten hoor!1

    Fijn weekend en groetjes van Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn de zakjes ook leuk geworden! En zo leuk gepresenteerd!
    De kerstkaarten zijn ook weer geweldig! We hebben de kaart op mijn werk een ereplaatsje gegeven!

    Groetjes Monique XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian,

    Wat zijn ze weer mooi en leuk dat het bij de NVVH gewaardeerd wordt. Mijn kaarten zijn gelukkig ook weg (80 stuks), waarschijnlijk nog niet zo apart als die van jouw maar dat gaat misschien wel komen.
    Jij ook hele fijne Kerstdagen toegewenst. Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo......geweldige kaarten!!
    wauw!! wat heb jij hieraan een werk gehad.
    het zijn hele mooie kaarten geworden.
    geweldig!!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marian,

    Zo je bent druk bezig geweest met de kaarten enz.
    De laatste zijn er veel zeg 30 stuks en gelukkig met de DD gaat het wel snel.
    Ik wil je ook prettige feestdagen wensen en je bedanken voor de regelmatige berichtjes en ik zie je ook 10 maart in Veenendaal.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen