donderdag 8 december 2011

Varen-varen........

Ik begin weer met jullie te bedanken voor het langskomen en  de leuke reacties die jullie achterlaten.
Dat vind ik altijd heel erg leuk.
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn kleinzoon, die vandaag 13 jaar wordt. Met een bootje er op, dit is  een van de dingen die hij erg leuk vindt.
De blauwe achtergrond is uit een blokje van de Action. De witte achtergrond is gemaakt met een cuttlebug embossingmal. Verder een creatable LR 0199. Wat koord, een stukje zizagband en de vogels, schelpen en anker zijn van een oud knipvel, wat ik nog had liggen.
Ik wens jullie nog een gezellige avond en tot de volgende kaart.

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je kleinzoon Marian..Je kaart is leuk geworden. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marian,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je kleinzoon. 13 jaar, dus al niet zo klein meer, toch?
    Je hebt wel een hele MOOIE kaart voor hem gemaakt met overal "krullen" en "knopen".....SUPER en dan ook nog de kaart in de vorm van een zeilboot.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje weer Marian. Ik heb een schoonzoon die fanatiek zeiler is, die zou deze ook vast geweldig vinden.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Marian,
    ook mooie details hen je gebruikt.
    Je kleinzoon vindt hem vast heel mooi.
    Gefeliciteerd met je kleinzoon z'n 13e verjaardag.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Marian, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marian,

    Je kaart is leuk geworden voor je zoon.
    Groetjes van Janny en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen