donderdag 28 december 2023

Kerstkaart week 52

 


Ook deze laatste donderdag van dit jaar kan ik een kerstkaartje laten zien. Ik was afgelopen dagen mijn hobbykamer weer eens een beetje aan het opruimen en kwam deze oude brievenbuskaartjes tegen. Daar moest ik toch nodig ook nog eens wat mee doen. Met een leuke sneeuwpop en wat verdere versiering , toch nog wel een aardig kaartje geworden.

Dus weer een kaartje voor de laatste challenge van dit jaar.

Ik heb gebruikt:
Romak kaart
Sneeuwpop: Craft O'clock
Letters: Stickers
Envelopjes: Marianne design
Poinsettia: Joy crafts.

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de trouwe bezoekjes op mijn  blog het hele jaar door, ik ben daar heel erg blij mee en wil jullie een heel gezellig uiteinde wensen, en hopelijk treffen wij elkaar hier volgend jaar weer.

Groetjes van Marian.


14 opmerkingen:

  1. Hij is echt leuk!! Kerstpost voor komend jaar?!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart met deze sneeuwman!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Marian. De allerbeste wensen voor 2024. Hopelijk zien we weer veel van je creativiteit hier op het blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Marian.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zo leuk geworden Marian, fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je heel mooi gecombineerd Marian, leuke kerstpost!
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en alvast een fijne jaarwisseling gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met die gezellige sneeuwman!!
    Jij ook alvast een fijne jaarwisseling gewenst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke brievenbuskaart, Marian. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2024.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk deze laatste kaart van het jaar met de sneeuwpop bij de brievenbus. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2024!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel gezellige kerstkaart, leuk hoe de lieve sneeuwpop bij de brievenbus staat.
    Heel goed uiteinde en een mooi 2024! Dan bloggen we gewoon gezellig weer verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is leuk geworden; goed dat je hem hebt gebruikt. Goede jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar! Groet, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Marian,
    Leuke kaart maakte je!
    Fijn eindejaar!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een gezellig kaartje gemaakt Marian, met de brievenbus en het sneeuwmannetje. Hele fijne jaarwisseling gewenst en voor het Nieuwe Jaar alle goeds.
    GROET en Voorspoed. Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen