donderdag 7 december 2023

Kerstkaart week 49

 



Voor de challenge van 52 weeks to Christmas wordt deze keer een kaart gevraagd met embossing.
Ik heb er een winters kaartje van gemaakt met een doorkijkje en achter de opening  het mica geëmbost.
Ik heb een embosfolder gebruikt met sneeuwsterren. Ik hoop dat het op de foto te zien is.


Ik heb gebruikt: 
Embossingfolder : Snowflakes van Crafts-too
Sneeuwpop: Olaf van Craft-lab
Tekst: Leane creatief
Sneeuwballetjes: eigen voorraad.

Vanmorgen was het hier nog onder het vriespunt en alles wit, maar nu is het zonnetje er alweer bij. Ik heb mijn (kunst) kerstboom gisteren al gezet, dus kom al aardig in de stemming. Ik hoop jullie ook.
Hartelijk bedankt dat jullie mijn blogberichten zo trouw bezoeken en een leuk berichtje achterlaten.
Groetjes van Marian.

13 opmerkingen:

  1. een heel lief kaartje en wat leuk gedaan om mica te embossen.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Marian.
    Mooi dat stukje mica met de embossing.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke, winterse kaart heb je gemaakt, past dus echt bij het weer bij jou.
    Hier in het westen is er geen sneeuw en wat er een paar dagen geleden is gevallen is te weinig om echt wit te zijn.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart met de sneeuw man en embos ,
    gelukkig is alles weer gewoon de sneeuw alles weg
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, de sneeuwvlokken zijn duidelijk te zien op het mica Marian. Wat een leuk effect. Het is een mooie winterse kerstkaart geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook je kerstkaartje is prachtig met het leuke doorkijkje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat leuk mica embossen, mooi kaartje geworden
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk met dit geëmboste mica !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, Marian. Mica embossen is ook erg leuk, had ik ook wel kunnen doen, bedenk ik als ik jouw kaart zie. Leuk doorkijkje op je kaart. En gezellig dat de boom staat. Ik heb onze boom net binnengehaald om te acclimatiseren, wij hebben een echte in een pot.
    Hier gelukkig niet wit, dat vind ik vooral leuk op kerstkaarten, liever niet in het echt...
    Bedankt voor je inzending bij onze uitdaging deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart en wat leuk de embossing van het mica. Gezellig je kerstboom weer in huis.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje is het met dat doorkijkje. Ik heb de kerstspullen naar beneden gehaald, maar de boom staat nog niet. Ik ben nog druk met andere dingen....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Marian,
    Wat een fijne winterkaart maakte je. Leuk die embossing op het vellum! En wat een geweldige Sinterklaaskaarten maakte jij! Ik heb hier ook de mallen maar hier wordt dat anders gevierd. Denk wel dat ik er volgende winter met Eva mee aan de slag ga. Die vindt het ook fijn om zelf kaarten te maken. Dan maken we haar Sinterklaasbrief er mee...
    Dankjewel voor de complimenten over onze kerstmarkt <3
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie doorkijk-kaart, leuk gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen aan onze embossing-challenge.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen