woensdag 6 december 2023

Cadeautjes.


 Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van Knutsels en kadootjes daar vragen ze om een kaart met cadeautjes, en deze pietjes zijn er druk mee. Ik denk dat ze inmiddels wel uitgedeeld en uitgepakt zijn.

https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2023/12/laatste-reminder.html 

Ik heb gebruikt:
Plaatje ,tekst en dessinpapier van Marianne design 
3d plaatje van Yvonne creations.

Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart, ik heb ze weer met veel plezier gelezen.

Groetjes van Marian.

7 opmerkingen:

  1. Ach , wat een lief sinterklaas kaartje Marian.
    Leuk plaatje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is het geworden met de pietjes.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met de lieve Pietjes.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje heb je met dit pietenplaatje gemaakt Marian....wij hadden hetzelfde idee ongeveer zie ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach dit is ook alweer zo’n leukerd Marian xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met de pietjes erop. Prachtig gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen