maandag 24 april 2023

Verjaardagskaarten.

 




In de maand april zijn er bij ons in de familie veel jarigen waaronder ikzelf , maar ook mijn kleindochter, schoonzoon en mijn dochter. En deze kaarten heb ik voor deze drie gemaakt.
Zelf heb ik ook veel kaarten ontvangen, maar ik zag dat er nog een aantal onderweg zijn, Ik was namelijk vorige week zondag jarig ,dus altijd een moeilijke dag voor de post. Alle kaarten zijn binnen dus hier ook de beloofde foto van de kaarten die ik kreeg.



De eerste dagen staan ze op het dressoir maar nu heb ik ze in de hal aan linten hangen ,waar ze nog blijven hangen totdat de eerste kerstkaarten weer gaan komen.
Ik wens jullie toch nog een gezellige middag ondanks het koude sombere weer, en weer hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart.

Groetjes van Marian.




Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart.
Groetjes van Marian.



8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten heb je gemaakt Marian....maar je hebt zelf ook hele mooie kaarten gekregen....nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst nog van HARTE GEFELICITEERD Marian en je hebt MOOIE kaartjes gemaakt en MOOIE kaartjes gekregen.
    Liefs, Wilma 🎉🎊🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten heb je gemaakt voor de jarige.
    Maar jij hebt ook Prachtige kaarten mogen ontvangen voor je verjaardag.
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je druk geweest met het maken van deze mooi kaarten voor de jarigen in je familie. Leuke modellen en erg leuk opgemaakt. Voor een man blijft een kaart met een biertje leuk… je bent zelf ook leuk verwend met veel zelf gemaakte kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaarten maakte je! EN wat ben je enorm verwend met al die kaarten voor je verjaardag..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten maakte je! Eigenlijk verdienen ze elk een eigen blogbericht.
    Je hebt zelf ook mooie kaarten ontvangen, heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakte 3 prachtige verjaardagskaarten Marian…en je kreeg er zelf ook een heleboel, gezellig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt leuke kaarten gemaakt en ook mooie ontvangen! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik was zelf ook op zondag jarig dat is idd wat lastig met de post!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen