vrijdag 7 april 2023

Paaskaartjes.


 




Ik heb ook nog wat Paaskaartjes gemaakt, ze zijn allemaal al aangekomen dus kan ze hier laten zien.
De bovenste twee kaartjes en de Paasdoosjes heb ik voor mijn achterkleinkinderen gemaakt, in een Nijntjes tasje van de Hema met een kleurboek verzonden. 
Die paas doosjes was een idee van Lisanne "Mijn Kaartenhobby".
Ik heb de doosjes iets aangepast want mijn lolly's waren breder.
Maar leuk dat zij dat patroontje op haar blog met ons wilde delen.

Ik wens jullie allemaal heel gezellige Paasdagen , ik hoop wel op wat mooier weer want vandaag is het maar weer treurig en wat had ik gisteravond te doen met de acteurs en actrices die meededen aan de Passion. De weerberichten beloven wat zon dus ik hoop dat dat klopt.

Bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart.
Groetjes van Marian.







8 opmerkingen:

  1. Prachtige serie paaskaarten Marianne.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marian

    Je hebt hele leuke paaskaarten gemaakt.
    Ik stuur je later nog een kaart voor je verjaaardag.
    Fijne paasdagen en groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke paaskaarten, Marian.
    En die lolly's, zo schattig! Dat gaat zeker in de smaak vallen.
    Oeps...ik las net ook je berichtje. Haha....nou ja, de kaart is binnen en de je snapt wel wat ik er ongeveer in had willen zetten ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een prachtige kaarten en cadeaudoosjes! Alle ontvangers zullen blij verrast zijn, zeker met ook nog een kleurboek erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je leuke gezellige paas kaarten en doosjes gemaakt . Heel gezellig om te sturen. Wij doen het ook ieder jaar. Zo leuk en wij vinden het maken ook zo leuk. Met deze mooie vrolijke materialen. . Een fijn paas weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende Paascreaties heb je gemaakt! Hele mooie kaarten en leuk dat je het doosjespatroon hebt gebruikt. Leuke lolly's :) Leuker dan de 'standaardlolly's van de supermarkt'. Daar zullen de achterkinderen vast heel erg blij mee zijn en als de lolly's op zijn, hebben ze nog een leuk doosje om te bewaren...

    Fijne Paasdagen samen!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker bezig geweest Marian, stuk voor stuk hele mooie creaties! Ja die zon en warmte moet nu echt eens komen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke serie paascreaties Marian , superleuk allemaal
    Fijne Paasdagen met groetjes Epie ........

    BeantwoordenVerwijderen