donderdag 13 april 2023

Kerstkaart week 15



Alweer is het donderdag en in deze week vol verjaardagen in de familie geen tijd gehad voor een nieuwe kerstkaart, had deze gemaakt en was er niet helemaal tevreden over, het maken van de sneeuw was niet helemaal gelukt, en geen tijd meer voor een nieuwe poging. 


Ik heb gebruikt: Slimline mal : SL-ES-CD39
Stencil: Studio light SL-ES-Mask 143
Inkt pads: Memento
Tekst : Studio light.
Sneeuw:Studio light effect snow.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige posten .

Groetjes van Marian.

Groetjes van Marian.

17 opmerkingen:

  1. Nou het is een mooie kaart hoor Marian lekker natuurlijk ,
    Gezellige donderdag en tot blogs v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze poging is toch ook prachtig geworden...
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze stempel is zo leuk en sneeuw op de dennenappels is niet makkelijk en vind je poging zeker super gedaan !
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kerstkaart mooi gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het kaartje heel leuk Marian....niet te streng zijn voor jezelf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem heel sfeervol !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi slimline kaartje hoor Marian! We zijn veel te kritisch voor ons zelf! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet te streng zijn voor jezelf Marian. Ik vind het een mooie winterse kaart en heb in de vergroting gekeken en er is niets mis mee hoor. Een mooie sfeervolle kerstkaart waar de ontvanger zeker blij mee zal zijn.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie winterse kaart, hij is geslaagd hoor!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Marian!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat er met dit mooie kaartje niets mis is hoor Marian. We zijn altijd te streng voor onszelf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart Marian. Die sneeuw vind ik wel heel goed gelukt, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaart heel mooi geworden met die dennentak met de verschillende tinten inkt. Niet te streng zijn voor jezelf Marian!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een sfeervol en prachtig kaartje Marian, je moet niet zo streng zijn voor jezelf xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marian,
    Zelfs minder geslaagde kaarten, hebben altijd iets wat toch mooi is. Deze is dus helemaal niet zo slecht dan je denkt... Maar ik begrijp je wel, ik ben eigenlijk ook perfectionist op dat gebied.
    De ontvanger gaat hier vast blij mee zijn!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook al ben je zelf niet helemaal tevreden ik vind het toch een mooie kaart!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is een hele mooie en sfeervolle kerstcreatie geworden!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen