vrijdag 24 februari 2023

Kerstkaart week 8 en wat andere kaartjes.

 


Deze week maar een eenvoudig kerstkaartje uit  een DIY bloc , want moest deze week flink aan het werk voor mannenkaarten. Mijn voorraadje daarvoor was flink uitgedund, en mijn broer en nog een paar familieleden zijn de komende week jarig. Dus dit ging voor en nu kwam ik er vanmorgen achter dat ik nog geen kerstkaartje voor deze week klaar had en moest ook nog naar de kapper vanmorgen.

Ik dacht nog net op tijd te kunnen plaatsen maar mijn dochter kwam me wat vroeger ophalen dan gedaacht dus , lukte het niet meer.

Nu plaats ik meteen nog maar een paar kaartjes die  ik heb gemaakt.


Deze heb ik voor mijn achterkleinkinderen gemaakt voor Valentijnsdag.


Deze voor mijn kleinkinderen die allemaal dit weekend op wintersport gaan.


En deze voor mijn broer die vandaag 75 is geworden.

Ik wens jullie een gezellige dag en hartelijk bedankt voor  de leuke reacties op de vorige kaarten.
Groetjes van Marian.
















11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt hard gewerkt, wat een superleuke kaarten laat je zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik miste je al bij 52 WTC Marian. Leuk dat je toch nog je gezellige kerstkaart laat zien maar je hebt nog veel meer moois gemaakt. Je Valentijnskaart is een leuk model met een lief plaatje. De wintersport kaart heel toepasselijk begrijp ik. Leuk een ronde kaart met die tekstcirkel en die ski-gondel en skies passen leuk bij het plaatje. Ook je felicitatie-kaart voor je broer vind ik gaaf, mooie kleuren en leuke stansen heb je gecombineerd. Gefeliciteerd met zijn verjaardag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuke kaarten, alle vier!
    Gefeliciteerd met je broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige serie kaarten Marian.
    Leuk die mannenkaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms is een dag zomaar voorbij! maar je kerstkaart is heel leuk. Ik heb volgens mij dat blok ook met die uitdrukplaatjes.
    Je andere kaarten zijn ook erg leuk en die voor je broer is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je mooie kaarten gemaakt. Soms is de dag zo weer voorbij. Maar je hebt wel een kerstkaart deze week… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handig dan om zo'n blok te hebben liggen, heb je zo een leuke kaart. Je andere drie kaarten zijn ook heel mooi geworden, zeker die voor je kinderen vind ik gaaf.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw wat heb je veel gemaakt Marian! Allemaal erg mooi maar die voor je broer vind ik prachtig! Nog van harte gegeliciteerd met zijn verjaardag en een gezellig weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Marian !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent flink bezig geweest Marian, stuk voor stuk hele mooie kaarten xx

    BeantwoordenVerwijderen