donderdag 16 februari 2023

Kerstkaart week 7

 




Vandaag weer een kerstkaartje met dat leuke borduurpatroontje, nu weer eens met een 3d plaatje. Knipvellen heb ik ook nog heel veel dus daar moet ik ook nog heel veel kaartjes mee maken. En dit plaatje vond ik toch wel goed passen bij de borduurrand.

Deze kaart doet weer mee met de challenge van deze week van 52 weeks to Christmas.


Ik heb gebruikt:
Dessinpapier: Craft creations
Borduurrand MD: CR 1599
Plaatje MB 0126

Ik wil jullie weer hartelijk bedanken voor de vele leuke reacties van vorige week op mijn kerstkaartje.
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen. Ik kom vandaag zeker nog even bij jullie langs.

Groetjes van Marian.

19 opmerkingen:

  1. prachtige kaart, dit borduurgeren past heel goed bij het plaatje,
    Gezellig dat je er vandaag weer bent met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke combinatie Marian....zo mooi het geborduurde bij het mooie plaatje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit leuke 3D plaatje past perfect bij de mooi geborduurde rand Marian. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marian. Superleuk met dit vogeltje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat past dat plaatje mooi bij de borduurrand, Marian!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt met de borduurrand.
    Zo mooi de kleuren gecombineerd.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie geborduurd die rand en een mooi kaartje in zijn geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geborduurde rand op je mooi kerstkaart Marian.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje Marian. Mooi geborduurd en een leuk 3d plaatje maar ook het achtergrond papier past er perfect bij. Een mooie kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie hoe je dit kaartje weer met borduurwerk hebt voorzien . Leuk met het vogeltje erbij. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi borduurkaartje, tof plaatje erbij ook!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi geheel, het borduurwerk past perfect bij het mooie plaatje, het dp is ook al zo mooi gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een mooie sfeervolle kerstkaart Marian. Leuk met het vogeltje en het prachtige borduurwerk.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marian,
    Mooi borduurwerkje. Lief kaartje werd het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Marian, dit is weer een mooie kaart met de borduurrand. En het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit plaatje lijkt wel gemaakt om te combineren bij deze borduurmal Marian, hij is beeldschoon xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja knipvellen heb ik ook nog veel maar ik gebruik ze maar af en toe
    Op deze manier is het prachtig met dat mooie borduurtje en het prachtige dessinpapier. Schitterende kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooie kaart met een prachtig borduurtje!

    BeantwoordenVerwijderen