donderdag 2 maart 2023

Kerstkaart week 9


 Deze kaart heb ik afgelopen week eindelijk eens afgemaakt, hij lag al een tijdje half af op mijn bureau.
Dit papier bloc vind ik schitterend , maar is best vrij druk en ik twijfelde steeds over de verdere versiering op de kaart. Heb het uiteindelijk maar bij hetzelfde papier gehouden en wat dezelfde  ballen uitgeknipt en een paar dennentakjes gebruikt. Nu toch wel naar mijn zin. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Hij doet wel weer mee voor de challenge van 52 weeks to Christmas van deze week.

Ik heb gebruikt:
Dessinpapier: Craft Emotions Purple Holidays
Tekststempel: Craft Emotions.

Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaartjes. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.

Groetjes van Marian.

15 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kerstkaart. En de versiering is erg mooi. Precies goed. De afwerking bij dit soort kaarten is best wel een dingetje. Maar het is je heel goed gelukt. Dit is inderdaad een heel mooi blok. Ik heb er ook nog van... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Marian.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Het designpapier is zeker schitterend en komt mooi uit op je model kaart.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart !!!
    Prachtige decoratie !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, de kleur en dan de kerstballen die je uitknipte, alles mooi in verhouding!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik probeer het nog maar een keer, ik beland steeds in je spam Marian. Ik vind het een prachtige kerstkaart met heel knap gebruik van het mooie dessin-papier.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een mooie kaart en mooi papier heb je gebruikt! Heel mooi dat je er verder niet veel meer bij hebt gedaan, is goed zo! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart, inderdaad heel mooi papier, je hebt de goede verhouding weten te vinden...niks te druk zo.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Marian met het even mooie papier!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat je de perfecte decoratie hebt gedaan in combinatie met dit mooie papier! Het is een prachtige en chique kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een prachtige kaart, heel sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaart! Goed dat je hem afmaakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend mooie kaart met dit prachtige papier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marian,
    Dit is wel een heel erg mooie kaart geworden! Fijn papier is het...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen