donderdag 24 maart 2016

Winterwit.


Hallo Allemaal,
Ondanks het naderende lenteweer en het komende paasweekend, toch weer hier met een kerstkaartje.
Niet zo heel moeilijk maar toch wel mooi vind ik zelf, zo helemaal in het wit.
De achtergrond geëmbost met een sterrenmal.
De twee randen gemaakt van een oudere Marianne Designmal LR 0101.
Daar de lintjes door geregen.
Het plaatje van Knipvel:  MR 0156
De rand eromheen CR 1333
Strikje en bedeltje uit eigen voorraad.

Deze kaart weer gemaakt voor de challenge van  52toweekstochristmas.week 12.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/03/kerstkaart-week-12.html

Ik vond het weer reuze gezellig om jullie leuke berichtjes te lezen, fijn dat jullie zijn langs geweest.
Verder wens ik jullie hele gezellige paasdagen.

20 opmerkingen:

  1. Ooh....wat een prachtig wit kerstkaartje heb je gemaakt Marian...en het ijsbeertjes is zooooooo lief!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian, ik zag je al een paar keer voorbij komen in de reacties en vergat steeds om bij je te buurten.
    Ik ben nu je volgster hoor. Kan ik niks meer missen.
    Dit kaartje is prachtig. Mooi hoe de ijsbeer eruit springt.
    Ik wens je een fijn paasweekend.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian, ik zag je al een paar keer voorbij komen in de reacties en vergat steeds om bij je te buurten.
    Ik ben nu je volgster hoor. Kan ik niks meer missen.
    Dit kaartje is prachtig. Mooi hoe de ijsbeer eruit springt.
    Ik wens je een fijn paasweekend.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deze kaart Marian. Ik vind zo'n witte kaart altijd iets chiques hebben...mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige en chique kerstkaart Marian! Heel mooi de materialen in het wit en het lieve, gekleurde plaatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat mooi al dat wit !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi in ijswit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in winters wit en met die schattige ijsbeer, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pracht van een kerstkaart Marian - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi MariAn Je kaart is erg mooi. Deze plaatjes zijn zo leuk. Mooi met de mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit kerstkaartje marian...schitterend in die witte kleur en ook een heel lief plaatje van dat schattige ijsbeertje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig lief kerstkaartje Marian!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart ,mooi wit en een lieflijk ijsbeertje.
    Groetjes Lil DT lid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooie kerstkaart met deze toffe ijsbeer!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart !!!!!
    ik houd wel van wit

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart zo in het wit. Mooi dat lint aan beide kanten en dan samen komend in de strik.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Marian deze kaart in het wit! Mooie mallen, lint en lief plaatje van de ijsbeer!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie kaart in het ijswit met een heel mooi plaatje prachtig geheel Marian !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen