donderdag 31 maart 2016

Wintergroetjes




Wat later dan anders, maar heb toch nog een kerstkaartje kunnen maken. Had helemaal geen inspiratie vandaag, Dus ben eerst maar eens lekker de ramen buiten gaan zemen. En daarna wat gezocht op Pinterest en kreeg een leuk idee van Thea Wildeman en daar met wat ander  materiaal een eigen draai aan gegeven..
Zo is er toch een leuke kaart ontstaan (al zeg ik het zelf).
Ik heb er nog even een tweede foto bijgezet, daar kun je de sneeuwvlokjes op het mica zien.

Deze kaart weer gemaakt voor de 52weeks to Christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/03/week-13-en-challenge.html

Ik heb gebruikt.

Embossingfolder : Petite dots.
Creatable LR 0387 en LR 0390
Stempels Crealies.
Plaatje Find - it CD10613
Mica met sneeuwvlokjes.

Ik zag dat Martina ook mijn blog is gaan volgen, hartelijk welkom,en ik hoop dat je het leuk blijft vinden af en toe een kijkje te komen nemen.

Ik wil jullie weer hartelijk bedanken voor de vele leuke reacties op mijn  paas/lentekaart.
Het was erg gezellig om ze te lezen.
Het komende weekend beloven ze prachtig lenteweer, dus ik hoop dat we daar van kunnen genieten.
Mijn dochter en schoonzoon hebben mijn balkon er al voor klaar gemaakt.
Ik wens jullie ook een gezellig zonnig weekend.

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt, leuk met dat doorkijkje !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe heb je dat toch gedaan Marian....wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh...wat een plaatje. Echt een pracht van een kaart, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marian. Wat een prachtige kaart. Heel leuk zo met mica. En dat plaatje... Supermooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi en apart kaartje. Met dat mica geeft het een heel apart effect en de randen komen prachtig uit. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar ramen lappen al niet goed voor is. Wat een prachtig kaartje zo met dat venster ervoor.
    Geniet lekker van je balkon.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt Marian,
    leuk plaatje en het mica, maakt het heel speciaal,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Marian! Supermooi!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat ik ook maar eens de ramen ga lappen,want mijn hoofd begint leeg te raken,soms heb je daar wel eens last van.
    Maar jou winterkaart is super mooi geslaagd.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woooow marian....wat een geweldig leuk kerstkaartje het geeft een heel leuk effect met het mica....KNAP gedaan weer...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie winterse kaart Marian! Leuk gedaan met de sneeuwvlokjes op het Mica :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, wat een mooi kaartje! Het doorkijkje geeft een leuk effect! Gezellig dat je er (weer) bij bent bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz.Colien DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige tafereeltje Marian, waar ramen lappen al niet goed voor is hihi,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kerstkaartje Marian!! leuk dat micavenster voor het plaatje!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen