donderdag 10 maart 2016

Let it snow


Goedemorgen,
Ik vertelde jullie vorige week al,dat ik  met nog een schudkaart bezig was, maar deze vanwege tijdgebrek niet kon afmaken. Dat heb ik dus toch nog de afgelopen dagen kunnen doen.
Daarom laat ik jullie vandaag weer een schudkaart zien.

Ik heb deze kaart gemaakt voor 52 Weeks to christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/03/kerstkaart-week-10.html

Ik heb gebruikt:
Achtergrond-papier van Marjolein Zweed.
Blister verpakking van Action tape.
Stempel Magnolia en ingekleurd met Copic-markers.
Lied stempel MD CS 0949
tekst MD Col  1325
klok stans van Tim Holtz.
Houten kerstboompje van Wibra.
Mini wattenbolletjes als schudmateriaal.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. En ik heb de reacties op de vorige kaart weer met heel veel plezier gelezen. bedankt daarvoor. Ik wens jullie nog een gezellige dag.


22 opmerkingen:

  1. Leuk effect met die sneeuwbolletjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je alsnog mat een schudkaart komt Marian....prachtig gedaan met de sneeuwbolletjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marian. Heel leuk met de magnolia. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je perfect gelukt om een mooie kerstschudkaartje te maken Marian...niet opgeven zie je wel dan gaat dat zeker lukken....en je heb er een hele leuke en mooi ingekleurde Tilda opgemaakt...KNAP gedaan!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi! Dat klokwerk op je schutkaart is heel mooi erop. Mooie magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een erg mooie schudkaart, Marian. Leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke schudkaart Marian! Tilda doet het er goed bij! Gezellig dat je deze week meedoet met 52WTC!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige schudkaart geworden Marian.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kerstkaartje Marian! Heel leuk detail de klok met het schudgedeelte eronder :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje Marian!
    Dankjewel voor het meedoen bij 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige schudkaart heb je ervan gemaakt Marian - superleuk gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Marian!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tof om een klokstans te gebruiken als omkadering van het schuddeel!
    heel mooi kaartje Marian!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart
    Groetjes Lil DT lid WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt met de sneeuwbolletjes.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart, ik hou van het kraft met blauw. Leuk die mini wattenbolletjes als schudmateriaal en mooi afgewerkt met de klok.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie schudkaart met die bolletjes!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Enig Marian! Ik vind de kleuren ook heel erg mooi bij elkaar. Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk hóór zo.n schudkaartje.
    En heel mooi gemaakt.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super gave kaart .. prachtig gemaakt deze schudkaart Marian!

    BeantwoordenVerwijderen