donderdag 24 oktober 2024

Kerstkaart week 43

 


Deze week eens die mooi kerstbal stans van Marianne gebruikt voor mijn kerstkaart. En er een schudkaart van gemaakt met sneeuw. Dus is het weer gelukt om deze week een kerstkaartje te plaatsen.

Deze kaart gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas.

https://52weekstochristmas.blogspot.com/2024/10/kerstkaart-week-43.html

Ik heb gebruikt:
Stansmal bal: LR0871
PLaatje:HK1715
Dessinpapier: Deco Time
Bloc:Metalliucs: PK9194
Tekst: LR0773
Poinsettia: Joy crafts

Tot mijn grote schrik ontdek ik nu pas dat ik de strik bovenaan de bal vergeten ben, dat ga ik zeker nog veranderen, maar dat kan helaas niet nu, want ik moet zo op de koffie bij mijn vriendin.

Hartelijk bedankt allemaal voor de vele leuke reacties op de vorige kerstkaart. Ik wordt er altijd heel blij van.
Groetjes van Marian.

4 opmerkingen:

  1. Superleuke kerstkaart Marian , met dit leuke ornament
    Groetjes Epie .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kerstkaart met de bal. Ik bewaar de mal voor volgend jaar… je hebt de kaart mooi opgemaakt. Een strik is er zeker nog erg mooi op en maakt af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, en die strik die was niet gemist hoor...maar zal hem straks wel afmaken, zal mooi geheel worden.
    En fijn je weer te zien met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ook zonder strik is het een prachtige kaart!
    Veel plezier bij je vriendin!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen