donderdag 17 oktober 2024

Kerstkaart week 42

 


Vorige week heb ik een keertje overgeslagen met het plaatsen van een kerstkaart, want ik was een weekje bij mijn dochter in Brabant. We hebben heel veel gezellige dingen gedaan. Een workshop pompoenen versieren met herfstbladeren en bloemen, de musical "de Hospita" van Simone Kleinsma , op visite bij familie van me en vrienden van vroeger, naar Intratuin in Halsteren. Het was een super gezellige week.



Deze kaart is weer voor 52 week to Christmas

Ik heb gebruikt:
Dessinpapier: Verschillende restanten.
Plaatje: EWK 1292
Mal: LR 0483
Hulst: Joy 6002/0944
Tekst: Studio light
Nuvo drops.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart.
Groetjes van Marian.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje weer Oma Marian. Leuk dat je in het gezellige Brabant was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met die aparte achtergrond, het geeft een leuk effect. Fijn dat je zo genoten hebt bij je dochter, en leuke dingen hebt gedaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian,
    Wat leuk dat jij ook naar de musical De Hospita bent geweest......ik was daar 9 oktober. Was jij ook in Breda in het Chasse Theater?
    Je kaartje is heel mooi....leuke achtergrond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja , ik was daar ook op 9 oktober in het Chasse theater in Breda.
      Wat een toeval hè. Ik heb er van genoten.

      Verwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Marian.
    Leuke achtergrond.
    Wat een mooi bloemen stuk heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie gezellige kaart. Een prachtige herfstboeket. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met dit mooie plaatje. Je pompoen ziet er erg mooi uit. Fijn dat je zo’n gezellige week bij je dochter had. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen