donderdag 4 juli 2024

Kerstkaart week 27

 



Een hele tijd geleden vond ik bij de Action deze mal, nog geen idee wat ik er mee kon, totdat de blokjes mallen bij Marian design uitkwamen. Heb er er al een paar paaskaartjes mee gemaakt in maart. En nu ook maar eens een paar kerstkaartjes.
ik zag hier laatst ook al zoiets voorbij komen, erg leuk.
Dit kaartje doet weer mee met de challenge van 52 weeks to Christmas.


Ik heb gebruikt:
Eerste kaart:
Dessinpapier: Action
Ronde stansmal: MD LR 0837
Blokjes mal : Action.
Poinsettia: MD 
Tekst: Hergebruikt  van oude kaart.

Tweede kaart:
Dessinpapier: Pretty paperbloc.
Ronde mal: Ali
Blokjes mal: Action.
Sneeuwster: MD
Plaatje: Marieke.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart.
Groetjes van Marian.


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Marian, leuk idee om de blokjes te vullen met DP.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes zijn het geworden.
    Leuk met de vakjesmal op de ronde stansen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn twee mooie rustige kerstkaarten geworden Marian. Mooi zoals je alles gecombineerd hebt. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt twee mooie kerstkaarten met blokjes papier gemaakt. Beide kaarten zijn erg mooi geworden met de mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke Kerstkaarten Marian , leuk die blokjes in de cirkel
    Heb deze stans ook nog ergens , fijne dag gewenst
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten met de blokjes en mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Marian,
    Oh, wat zijn ze mooi, deze vakjeskaarten!
    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn blog.
    Om even op jouw vraag te antwoorden: Mijn man is ook een bezige bij. Hij staat ook steeds vroeg op om te gaan werken en doet lange dagen. Hij vindt het niet erg dat ik in mijn ateljee zit, hij heeft het zelf voor mij gemaakt. En hij is ook klusser. Hij zit ook constant te klussen en te verbouwen. We vullen elkaar aan.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marian wat zijn je kaarten leuk en zo mooi samengesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vondst! En twee mooie kaartjes doe je ermee maakte, echt kerst en mooi "aangekleed"!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes heb je met die stans gemaakt. Ik heb hem ook liggen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen