dinsdag 23 april 2024

Verjaardags kaarten


 

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de prachtige verjaardagskaarten die ik van mijn blogmaatjes en hobby vriendinnen heb ontvangen. Ze hangen aan slingers in de hal en blijven daar ook zeker totdat de kerstkaarten gaan komen. 


Er is ook nog een rij met gekochte kaarten die ik van familie en kennissen heb gekregen die zelf geen kaarten maken.

Dus ik heb erg veel kaarten gekregen, heel erg fijn.

Nogmaals hartelijk bedankt.
Groetjes van Marian.

3 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat veel verjaardags post heb je mogen ontvangen.
    Dat is nog na genieten .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zoveel post! Lekker lang van genieten! Bij mij hangen ze ook een heel jaar lang in de woonkamer, op de maanden december, januari en februari na, dan mogen de kerstkaarten de aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gezellig al die kaarten! Leuk dat je ze zolang laat hangen!
    Ik denk dat mijn man het er niet mee eens is als ik mijn kaarten zo lang laat hangen! Maar ik ga het proberen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen