donderdag 18 april 2024

Kerstkaart week 16

 


Vandaag is het kerstkaarten donderdag en heb ik zoals meestal weer een kerstkaart om te laten zien. Ik moest hem gisteren nog maken want ik was dinsdag jarig en vandaag is mijn dochter jarig, maar het is toch gelukt. Ik heb de ronde mal van Marianne design er maar bij gepakt en een vogelplaatje in gezellige frisse kleuren.  Dus erg moeilijk was het kaartje niet. Dit kaartje doet mee met de challenge van 52 weeks to Christmas.

https://52weekstochristmas.blogspot.com/2024/04/kerstkaart-week-16.html

Ik heb gebruikt:
Dessinpapier: Scandinavian Christmas
Mal: CR 1561
Plaatje: VK 9566
Takjes: Studio light
Kerstster: YCD 10026
Enamel dots: MD

Verder wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor de vele leuke reacties die ik heb mogen ontvangen op de vorige kaart. Ik heb ze met heel veel plezier gelezen.
Ik wens jullie nog een gezellige dag.
Groetjes van Marian.

16 opmerkingen:

  1. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en vandaag met je dochter.
    Die ronde tekststans en een mooi plaatje en gaaf DP geven een snel en mooi kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag en ook met die van je dochter die vandaag jarig is!
    Je kaartje is prachtig en wat een mooi rood achtergrondpapier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marian, en ook met die van je dochter vandaag! Je hebt er een fleurige kerstkaart va gemaakt met dit leuke plaatje en de feestdagen stans. Nog een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marian.
    En met je dochter vandaag.
    En toch nog gelukt een om een een mooi kerstkaart te maken.
    Nog een fijne dag gewenst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marian, als ik dat geweten had, had je een kaart van mij gekregen :). Heb je een fijne verjaardag gehad? Ook van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter vandaag. Dat zijn veel taartjes achter elkaar hihi. Je maakte een mooie kerstkaart met een leuk plaatje, ook dat plaatje van die kleine kalender is er mooi bij.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor jezelf en ook met je dochter.
    Een prachtig kaartje met die schattig vogeltje als middelpunt.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag met een kerst/winterkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT25WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te laat,, maar toch nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Heel mooie kerstkaart weer!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Marian! En nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ook gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien geen moeilijke kaart met erg leuk met deze materialen. Altijd goed dit doiet kaarten. Nog van harte gefeliciteerd meg je dochter. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Prachtig kaartje het plaatje past mooi bij het dp.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en met de verjaardag van je dochter.
    Je laat een heel mooie kerstkaart zien, op en top kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk ook met het losse plaatje erbij met de datum.
    Gefeliciteerd met de verjaardagen, dat is wel heel erg dicht op elkaar.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart !!!!
    En gefeliciteerd met beiden.
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marian,
    Wat is jouw kerstkaart mooi geworden!
    Gefeliciteerd nog met jouw verjaardag! Mijn kaart zou onderweg moeten zijn...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen