dinsdag 30 januari 2024

Nieuwe kaarten

 





Dit zijn de kaartjes die ik de laatste twee weken heb verstuurd voor verjaardagen in de familie en kennissenkring. Mijn schoonzus was jarig en ook de aanstaande vrouw van mijn kleinzoon en hun dochtertje, mijn achterkleinkind . En helaas was er ook een condoleance kaart nodig.
Ja, zo gaat dat in het leven, vreugde en verdriet wisselen elkaar af.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en lees jullie reacties altijd erg graag.
Ook wil  ik jullie weer hartelijk bedanken voor de vele leuke reacties op de kerstkaart van vorige week.

Groetjes van Marian.







9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten !
    Heel mooi die sterkte kaart!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Marian. Die condoleance kaart is heel stijlvol en de kaart voor de 2-jarige is een schatje. De twee eerste felicitatie-kaarten zijn echt top, heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtigr kaarten Marian.
    Voor elke gelegenheid .
    Debovenste vind ik heel mooi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn vier prachtige kaarten! Allemaal zo verschillend, maar allemaal met veel aandacht gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jij maakte de afgelopen tijd verschillende gelegenheden mee….stuk voor stuk hele mooie kaarte Marian xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaartjes maakte je Marian! En ja zo gaat dat, niet altijd fijn, maar het hoort er allemaal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaarten heb je gemaakt Marian. Voor allerlei gelegenheden… het is altijd fijn om een kaart te sturen… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie van alles wat heb je gemaakt
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marian,
    Mooie serie is het geworden!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen