donderdag 11 januari 2024

Kerstkaart week 2

 


Zijn jullie de koude dagen goed doorgekomen of misschien wel geschaatst. De ijsbaan was hier gistermiddag wel open , dus dolle pret voor de jeugd maar op mijn leeftijd doe ik dat maar niet meer .In deze winterse week wel weer een kerstkaartje voor 52 weeks to Christmas gemaakt. 

https://52weekstochristmas.blogspot.com/2024/01/kerstkaart-week-2-uitslag-challenge.html

Ik heb gebruikt:
Plaatje: Hobbytheek
Mal: Ali
Label: Craftlab
Tekst : Leane creatief
Knipsels: Craft o'clock Holydays in snow.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart, ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes van Marian.

17 opmerkingen:

  1. Mooie sfeervolle Kerstkaart Marian , genieten van t schaatsen
    Warme wintergroeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kerstkaart heb je met deze mooie mal gemaakt. Helaas is de ijspret van korte duur… het wordt alweer warmer. Hier nog geen pret op de ijsbanen… behalve Thialf dan… ha ha. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Marian.
    Zo mooi met deze stans.
    Hier in Zoetermeer is er geen buitenschaatsbaan, zover ik weet tenminste. Maar zelf mis ik dat niet dus dan houd ik dat ook niet meer zo in de gaten.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met mooi plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en nee schaatsen doe ik al lang niet meer. Ooit eens zo naar gevallen dat ik niet meer durf.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Marian.
    Nee geen schaatsen voor mij
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kerstkaart,
    Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst/winter kaart.
    We hopen je dit jaar weer veel te kunnen zien met je mooie creaties.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit, DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt met deze mal en het mooie plaatje. Ik schaats niet. Het schaatsen leeft veel meer in Nederland dan in België. Bij jullie krijgen ze al bijna weer last van de elfstedenkoorts. Zou ook wel een keer weer leuk zijn na zoveel jaren, alleen al voor de sfeer! Ik vond het wel leuk dat van de week de eerste wedstrijd op natuurijs in Winterswijk gereden is, dat is waar ik vandaan kom.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje met die mooie mal en leuk plaatje erop.
    Mij krijg je ook niet op de schaatsen, ik heb er wel, ooit gekocht om de slee te trekken met onze kinderen erop jaaaaaren geleden dus.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie achtergrondstans is dat. Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, Marian! Ik durf niet meer te schaatsen, helaas. De kou is te hebben als je je lekker warm kleedt...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie sfeervolle kerstkaart in mooie kleuren Marian.
    Ik waag me ook niet meer op schaatsen maar geniet wel van het heldere vriesweer en het lekkere zonnetje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie winterse kaart met stilleven, heel stijlvol.
    Voor mij hoeft het schaatsen ook niet zo al heb ik nog wel mijn schaatsen van 40 jaar geleden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kerstkaart laat je zien en nee hoor hier ook geen schaatsen voor mij 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje en ik schaats ook niet meer hoor! Ben veel te bang om te vallen en ik vind het gewoon ook niet leuk meer haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat ik in je spamlijst terecht ben gekomen Marian.

    BeantwoordenVerwijderen