donderdag 26 oktober 2023

Kerstkaart week 43


Op deze mistige donderdagmorgen laat ik jullie dit kaartje zien voor de challenge van 52 weeks to Christmas van deze week. De Snoesjes warmen zich aan een kopje warme chocolademelk zittend op de slee onder een fleece-dekentje. 
Vanavond ga ik met de vriendin van mijn kleinzoon naar de musical"de Tocht" in Leeuwarden. Een voorstelling over de Elfstedentocht met echt ijs en een draaiend toneel. Ik ben heel benieuwd , heb er al veel goede berichten over gehoord en gelezen. Er is zelfs een speciaal theater voor gebouwd. Dus ik ga me er vanavond wel op kleden, want warm zal het wel niet zijn. Dus dit kaartje past er wel goed bij. Er is ook "Koek en Zopie" daar. Dus alles in stijl. Ik verheug me er op en jullie horen van mij nog wel, hoe het was.

https://52weekstochristmas.blogspot.com/20210/kerstkaartweek-43-met-een-uitdaging-een.html

Ik heb gebruikt:
Papier: Action.
Mal: CR 1600
Plaatje: MD HK1713
Muts : Amy design.
Wanten: LR0686

Hartelijk bedankt allemaal weer voor de vele leuke reacties op de vorige kaart, ik heb ze weer met veel plezier gelezen. Ik kom zeker nog bij jullie langs vandaag of morgen.

Groetjes van Marian.





17 opmerkingen:

  1. Heel mooi !!!
    En veel plezier vanavond !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met die lieve Snoesjes, Marian! En heel veel plezier vanavond!
    Wij waren gisteravond uit eten in een restaurant waar de verwarming het niet deed, was erg fris...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart met het snoesje Marian.
    Leuke details.
    Fijne gezellige avond. Geniet ervan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent al helemaal in de sfeer met deze leuke winterse kaart, dat zal een leuke avond worden, genieten maar!!!
    Gezellig dat je er bij bent deze week,
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke mal de snoesjes blijven zo leuk
    veel plezier vanavond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent met deze leuke kaart al helemaal in stijl voor vanavond. De snoesjes zitten hier ook al lekker onder een warm dekentje. Geniet er maar lekker van vanavond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel plezier vanavond en wat heb je een schattig kaartje gemaakt.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, die rand om het mooie , toepasselijk bij vanavond, plaatje.
    Veel plezier vanavond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Marian met het mutsje en wantjes erbij!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt met de Snoesjes.
    Leuk aangekleed.
    Ik ben benieuwd hoe de musical was, heel apart.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marian , mooie winterse kerstkaart heb je gemaakt
    De sneeuwman in de hoofdrol , toch n gave stans deze
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooie snoezige kaart gemaakt. Wat leuk dat je naar de tocht gaat. Wij willen er ook naar toe . Nog geen kaarten. Wel voor de emigrant. Dat moet ook leuk zijn… we horen het vast wel hoe het was. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje en inderdaad helemal in stijl voor vanavond. Gaaf hoor naar de musical De Tocht, zal heel bijzonder zijn.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met de snoesjes erop! Ze zitten er warmpjes bij.
    Veel plezier vanavond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart is het geworden met de snoesjes, heerlijk gekleed tegen de kou buiten. Ik hoop dat je een mooie avond hebt gehad, ik heb stukjes gezien, lijkt me erg leuk. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi kaartje met leuk tekstrand en fijn plaatje.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Marian,
    Ik vind jouw kaart zo leuk! Een lieflijk wintertafereeltje mét sneeuw! Super!
    Past natuurlijk ook helemaal bij de musical die jullie gingen zien. Benieuwd naar hoe het was. Ben zelf ook een musicalfan. Wij hebben hier ook een eigen theater waar we met het hele gezin actief zijn, ikzelf al 37 jaar. Ben een echte theaterliefhebber.
    En nog meer benieuwd wat 'Koek en Zopie' zijn. Dat kennen we hier niet hoor...
    Hopelijk hebben jullie ervan genoten!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen