donderdag 19 oktober 2023

Kerstkaart week 42

 


Ook deze week weer een kaartje gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas, niet dat ik me zorgen hoef te maken of dat ik al wel voldoende kaarten heb. Die heb ik zeker, afgelopen week eens geteld, er staan er al 125 klaar. En ik heb maar iets meer dan de helft nodig. Maar ik ga toch nog maar even door, want vind het nog steeds leuk om te doen.

Deze week laat ik een slim-line kaart zien, gemaakt met het mooie papier van Craft O'clock.

https://52weekstochristmas.blogspot.com/2023/10/kaart-week-42.html

Ik heb gebruikt:

Dessinpapier: Craft O'clock Winter Morning.
Lint: eigen voorraad
Takje : Studio Light.
Poinsettia: Joy crafts.
Tekst: Romak.

Ik heb jullie reacties op de vorige kaart weer met heel veel plezier gelezen, hartelijk bedankt daarvoor.
Ik kom ook zeker weer bij jullie langs vandaag of morgen.

Groetjes van Marian.

20 opmerkingen:

  1. Zo 125 kerstkaarten al!!! Deze is ook weer een beauty .

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het mooie dp en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. 125 kaarten… nou dat is niet niks…. Je bent lekker bezig geweest… onze hobby is ook erg mooi om te doen. Lekker doorgaan zou ik zeggen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh dan heb je zeker genoeg, misschien kun je er cadeau doen/verkopen/ bij eenzame mensen posten? Gewoon lekker door freubelen want wij genieten van het moois dat je maakt Marian. Met dit mooie dessin-papier heb je ook weer een hele mooie kerstkaart gemaakt, top.
    Die plaatjes in de side bar zijn vanzelf weer terug gekomen, dat doet Blogger. Eerst haalde hij ze zomaar weg en nu zijn ze weer terug. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er nu ruim 100 minder dan jij, dus ik moet nog even door, maar dat is geen straf! Dit is echt een hele mooie!! Ik ben fan van het papier van Craft O'Clock.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart en wow wat heb je al veel kerstkaarten! Gewoon lekker doorgaan! Ik loop vreselijk achter dus dat wordt een pakje in de winkel kopen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo, je bent lekker bezig, heb er zelf denk ik ook genoeg maar ga nog even door,
    mooie kaart laat je ons zien.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat zijn er veel.
    Dan ben je goed bezig.
    Ook deze kerstkaart is weer prachtig.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat een heerlijk aantal kerstkaarten heb je al, maar gewoon lekker doorknutselen, wij mogen er nog wat maken heb nog niet genoeg...
    Dit is ook weer een plaatje van een kaart, van harte met je topper.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart, lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marian met het mooie papier van Craft O Clock
    Wat fijn dat je al zoveel kaartjes klaar hebt liggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kerstkaart weer , toffe poinsetta Marian
    Gezellig zoveel kaartjes in vooraad , groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met zulk mooi dessinpapier is je kaart al voor de helft gelukt. De andere helft heb je met mooie details aangevuld.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje heel mooi papier. Al 125 klaar! Je was goed bezig het is ook zo leuk om ze te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je er al veel gemaakt! Zoveel maak ik echt nooit, daar doe ik dan twee jaar over :) Maar je hebt zo wel wat te kiezen en geen gedoe over te weinig. Mooie kaart is dit met het papier en de Poinsettia die er goed bij past!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart weer en wat heb je er veel klaar, super hoor. Gewoon heerlijk doorgaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend veel Marian! Beter te veel dat te weinig, toch?
    En deze is ook weer heel mooi! Ga maar lekker door hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Marian,
    Ook deze week laat je een sfeervolle kaart op ons los. Fijn dat je al meer kaarten hebt dan je nodig zal hebben. Kan je er misschien ook een paar van verkopen...
    Denk dat ik ook eens ga tellen. Heb er ook al een heleboel...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart is dit ook weer geworden.
    Zo mooi met dit designpapier.
    Wat heb je al ontzettend veel kaarten, je bent meteen klaar ook voor volgend jaar ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, wauwww wat heb je al veel kerstkaarten gemaakt. Deze is ook weer heel mooi.

    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, Marian je bent al goed aan de slag gegaan. En het is deze week weer een hele leuke kaart geworden.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen