donderdag 28 september 2023

Kerstkaart week 39

 


Deze week mocht ik gast-designer zijn voor de nieuwe challenge van 52 weeks to Christmas, omdat mijn kaartje gewonnen heeft. Daar ben ik erg blij mee.
De opdracht was: "Een Wiebelkaart" en dit is mijn kaartje geworden.

Ik heb gebruikt:
Wiebelmal: schulpmal decotime.
Dessin-papier: Craft sensations.
Stempel: Whimsey ingekleurd met copic markers
Ronde mal: Yvonne creations YCD 10067
Hulst tak: MD
Poinsettia's: Joy crafts
Tekst: Leane creatief

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart, ik heb ze weer met veel plezier gelezen.
Groetjes van Marian.

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart maakte je als gastdesigner, Marian! Mooie mal met die prachtige rand, leuke afbeelding.
    Fijn dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een prachtige wiebelkaart gemaakt. Leuk afdrukje
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooww..... schitterende wiebelkaart Marjan
    Fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje met dit leuk stempeltje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele mooie wiebelkaart in kerstsfeer gemaakt Marian. Heel leuk die geschulpte rand en het mooi ingekleurde meisje zit in een mooie sierlijke stans. Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi gastdesignerkaartje met de mooie mal en het schattige plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een prachtige voorbeeld wiebelkaart gemaakt Marian. Er zijn leuk details op te zien. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Marian, leuk dat je Gastdesigner bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marian,
    Ik zag ze vanmorgen al passeren... Leuk jouw kaart als gastdesigner... Ze is super mooi geworden.
    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kaart vandaag.
    Geloof me als ik zeg dat ik soms ook heel erg lang kan zoeken naar het gepaste papier om het maken van een kaart. Maar deze keer wist ik het meteen. Misschien dat mijn kaartjes zo snel klaar waren gisterenavond laat... De afbeeldingen waren niet groot om in te kleuren en het model van de kaart is dezelfde als de afgelopen 3 weken. En eens je dat allemaal weet en hebt, kan het snel gaan hé! Ik hoop de andere kaarten ook nog klaar te krijgen dit weekend...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart heb je als gastdesigner gemaakt.
    je ronde stans komt zo mooi uit op een wiebelkaart en het plaatje erin is heel erg leuk erbij.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie schommelkaart Marian!
    Leuk dat je GD mocht zijn.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke wiebelkaart en de digi is mooi ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en lief, je wiebelkaartje en heel leuk afgewerkt.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie wiebelkaart heb je gemaakt. Heel mooie ronde stans heb je gebruikt om het leuke stempeltje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige wiebelkaart heb je gemaakt!
    Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schattig wiebelkaartje heb je gemaakt als GDT...
    bedankt hiervoor.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse winter/kerstkaart.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke kaart Marian! Een heel leuke stempel die je heel mooi hebt ingekleurd, ze zit daar zo lekker relaxed te wiebelen op haar tak. Maar de rand is ook heel mooi, de poinsettia, het papier, het is een heel mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige schommelkaart! Leuk dat je gastdesigner wou zijn voor onze nieuwe challenge.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super schattig en leuk kaartje heb je gemaakt als gastdesigner!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige wiebelkaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen