donderdag 14 september 2023

Kerstkaart week 37

 


Vandaag weer kerstkaarten donderdag en tot mijn grote verrassing zag ik dat mijn kaartje van vorige week in de top 3 is gekozen. Daar ben ik heel erg blij mee. En ik vind het zeker leuk om gast-designer te zijn.



Ik ben nu op vakantie bij mijn dochter in Brabant dus deze keer een gemakkelijk kaartje uit een bloc van de Action, dus daar valt niet zo veel over te vertellen.

Wel wil ik jullie hartelijk bedanken voor de vele leuke reacties op de vorige kerstkaart, ik heb ze weer met veel plezier  gelezen. Ik kom zeker ook weer bij jullie langs, maar dat wordt nu wel wat later.
Groetjes van Marian.

18 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart Marian.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje met lief tafereeltje.
    heerlijk even bij je dochter geniet ervan.
    En leuk dat je GDT wilt zijn bij 52WTC.
    Gezellige dag vandaag , leuk dat je er weer bij net met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een leuke kerstkaart Marian.
    Gefeliciteerd met je topper, en geniet van de vakantie bij je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat tafereeltje ziet er heel gezellig uit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je toppertje. Altijd een leuke eer.Dit is ook een leuke kaart. Nog veel plezier bij je dochter. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met dit kersttafereeltje. Gefeliciteerd met je labeltopper! En geniet maar lekker van de vakantie bij je dochter!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het leuke dp en schattige plaatjes
    gefeliciteerd met je toppertje
    veel plezier bij je dochter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart Marian....en super dat je in de top drie staat....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig dat je bij je dochter bent Marian en natuurlijk gefeliciteerd met je toppertje hier bij 52 WTC. Een leuke snelle kerstkaart laat je zien.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje heb je gemaakt en heerlijk genieten bij je dochter.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Veel plezier in Brabant bij je dochter. Mijn moeder komt morgen bij ons logeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een gemakkelijke kaart die supermooi is Marian!
    Geniet lekker van je vakantie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke makkelijke kaart. Moet ook kunnen, toch?
    Proficiat met je toppertje en geniet bij je dochter.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marjan, soms is makkelijk echt een uitkomst, en vooral als je op vakantie bent dan niet te moeilijk doen. Gefeliciteerd met je top plekje, en neem je even contact met me op, zodat ik je de challenge van September door kan geven ? Geniet nog van het samenzijn met je dochter. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een leuk en gezellig tafereel op je kaart gemaakt met deze leuke spulletjes! Heel leuke kaart en veel plezier nog bij je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi is je kaartje geworden, je hebt het heel mooi samengesteld. Fijn weekend, Laurete

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Marian,
    Gefeliciteerd met jouw topplaats!
    Leuke kaart laat je ook deze keer weer zien. Het moet niet altijd even moeilijk zijn, gemakkelijke kaartjes kunnen ook mooi zijn.
    Oh, leuk... er kwamen al kaarten aan maar ga ze pas zondag open maken...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Marian,
      Jouw kaart zat gisteren in de bus. Dankjewel, vind ik lief. Ben er blij mee!
      Liefs,
      Nancy

      Verwijderen