donderdag 22 juni 2023

Kerstkaart week 25

 


Ik zag ze al zoveel voorbij komen de afgelopen weken en ik dacht, daar ga ik me ook maar eens aan wagen. "de dieptekaart" Ik heb namelijk nogal wat scrap-papier met nogal grote afbeeldingen en weet eigenlijk niet zo goed wat ik daar mee moet. Vind het altijd zo zonde om daar van alles overheen te plakken of af te snijden. En met deze techniek blijft er nog veel te zien. Dus deze kaart doet mee met de wekelijkse challenge van 52 weeks to Christmes.


Ik heb gebruikt:
Mal MD : LR 0677
Dessinpapier: Studio light ultimate scrapcollection
Takjes en bloem van Marianne design

Hartelijk bedankt allemaal voor de vele leuke reacties op de vorige kerstkaart, ik heb ze weer met veel plezier gelezen. Ik ga nu eerst even op de jaarmarkt kijken hier in de stad, want de jaarlijkse  Heamielfeesten zijn hier gisteravond weer begonnen. Dat zijn altijd vier heel gezellige dagen en we hebben er dit jaar heel mooi weer bij. Maar ik kom zeker ook nog bij jullie langs hoor.

Groetjes van Marian.


18 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met heel mooi papier. Op mijn to-do lijstje staat ook nog zo'n dieptekaart.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje leuk verwerkt in de ronde layout
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marian.
    Hoe werkt dat precies met de diepte?
    Het papier is ook heel mooi en inderdaad zonde om er wat over te plakken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk techniek...ja inderdaad zonde om dit mooie plaatje te verstoppen...zo komt het mooi tot zijn recht.
    Veel plezier vandaag op de jaarmarkt.
    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige dieptekaart, zo komt het mooie papier helemaal tot zijn recht! Veel plezier op de jaarmarkt. Hier komt de regen nu met bakken uit de lucht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad een heel MOOI kaartje Marian en je ziet het plaatje nog GOED.
    Veel PLEZIER de komende dagen.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige winterse kerstkaart Marian , met diepte erin
    Veel gezelligheid op de jaarmarkt vandaag, ik vind dit ook top
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie afbeelding heb je voor deze diepte kaart gebruikt Marian. Het is een mooie sfeervolle kerstkaart vind ik.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige gemaakt Marian. Leuke techniek . Dit plaatje komt heel mooi uit ik wil het ook nog eens gaan proberen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De afbeelding leent zich erg goed voor een dergelijke kaart, mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je met die dieptetechnisk gemaakt. Moet ik toch ook eens gaan proberen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Marian.
    Wat leuk gedaan zo de diepte op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja wat een goed idee is dat he? Je kaart is heel mooi geworden en inderdaad alles nog goed te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marian,
    Wat heb je hier een prachtige kaart gemaakt. Ik moet dat model toch ook eens uittesten. Heb de mooie mal hier ook liggen, alleen de tijd ontbreekt me.
    Geniet van het feestweekend daar! Hier is het ook braderij de volgende 3 dagen maar ik weet niet of ik er ga geraken...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supergave kaart Marian, ik gok zomaar dat je deze vaker gaat maken? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, heel mooi gedaan! Ik had deze techniek ook opgemerkt, wie weet maak ik er ook eens een kaart mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! Deze stans is perfect voor zulk papier en geeft een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk kerstkaartje, mooi tafereeltje!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen