donderdag 8 juni 2023

Kerstkaart week 23

 


Deze week helaas een kaartje uit een  bloc van de Action met uitdruk plaatjes. Ik was aan een kaart begonnen met de snow-globe van Marianne design, maar werd deze week ineens heel erg verkouden en voelde me niet zo lekker, dus dit kaartje nog niet af kunnen maken. Ik denk dat ik kou gevat heb door die koude wind die hier maar steeds in het Noorden waait. Gelukkig had ik deze nog in reserve, dus kan ik toch meedoen aan de challenge van 52 weeks to Christmas.

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2023/06/kerstkaart-week-23.html

Ik heb de reacties op de vorige kaart weer met heel veel plezier gelezen, hartelijk bedankt daarvoor.

Ik wens jullie nog een gezellige dag en geniet van de zon.

Groetjes van Marian.

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart met de deur Marian.
    Mooi plaatje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch een mooie kerstkaart gemaakt Marian. Daar zijn deze blokken inderdaad handig voor. Hopelijk knap je snel weer helemaal op. Beterschap.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blokken zijn superhandig voor wat snelle kaartjes, die je evt. in voorraad kunt hebben (net als jij had). Het is een gezellig versierde deur op je mooie kaartje.
    Hopelijk ben je snel van je verkoudheid af.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je deze mooie kaart nog achter de hand had Marian. Ik wens je heel veel beterschap, het is in ieder geval al veel warmer dan vorige week.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart geworden !!!!!
    Maar vooral beterschap !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart vind ik super leuk, net of de deur al open gaat om je binnen te laten. Beterschap Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke kaart gemaskt. Gelukkig had je nog een kaart achter de hand. Heel verl sterkte. Ik moet zeggen wij zijn ook beide al een paar weken verkouden en hoesterig.. Gaat haast niet over... zeker door die harde wind..die toch fris blijft. Mijn moeder wS ook hoesterig geworden..
    En da kon ze er niet bij hebben dus weer in het ziekenhuis opgenomen. Heel jammer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een heel mooie, sfeervolle kaart. Ik zou wel graag door die deur willen stappen, de buitenkant is zo veelbelovend.
    Beterschap, hopelijk ben je er snel vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met leuk papier. Ik ben benieuwd wat er achter die deur zit. Beterschap!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Marian,
    Niks mis met deze kaart hoor! Ze is ook erg leuk! En die andere hebben we dan nog te goed hé! Hier waait het ook steeds en dat maakt buiten zitten niet zo aangenaam. Maar we klagen niet hé! Spoedig herstel gewenst!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk sfeervol kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MOOI kerstkaartje Marian met uitdrukplaatjes, helemaal niets mis mee.
    Beterschap gewenst.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een leuk kaartje geworden Marian. Soms is het niet anders, en dat is dit een perfecte uitkomst. Beterschap. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hopelijk voel je je weer wat beter Marian, deze kaart mag zeker gezien worden want het is een op en top kerstkaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een heel mooi kaartje met de krans op de deur en de boom er bij. Een leuk ideetje. Groetjes en hou het fris. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen