donderdag 23 december 2021

Kerstkaart week 51

 


Deze week een kaart waarvan ik het patroon zelf gesneden heb, En deze kaart doet weer mee met de challenge van 52 weeks to christmas


Ik heb gebruikt:
Papierblok van de Action.
Plaatje MD VK9590
Mal: CR 1334
Hertje: Nellie Snellen.
Bloemen :knipvel Craft oçlock
Nuvo drops

Ik wens jullie allemaal mooie Kerstdagen, het worden weer zeer rustige dagen , maar ik maak het in huis gezellig en gelukkig vermaak ik me goed met mijn hobby's .
Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart, ik heb ze weer met veel plezier gelezen.



19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Knap uitgesneden. Ook goede kerstdagen. Veel knutsel plezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kerstkaart Marian.
    Ook fijne feestdagen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart erg knap om hem zelf uit te snijden!
    Fijne dagen en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart is een leuk model Marian. Mooi gedecoreerd en lieve kleurtjes. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en vanuit hier hele fijne dagen gewenst. En inderdaad zit gezelligheid in heel veel kleine dingetjes, we maken er wat van.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart Marian. Je hebt een leuk model uitgesneden, heel mooi met het plaatje en de grote poinsettia. Ik wens je Fijne Kerstdagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart en ook een prachtig model kaart.
    Leuk dat je een reactie achter liet op mijn roze kaart.
    Wil je wel bij het rijtje blogs zetten maar weet niet hoe dat moet , dus weer even in de leer.
    Gezellige dagen .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart is dit Marian....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Marian. Ik vind dit altijd een fijn model kaart om mee te werken. Je poinsettia is ook heel mooi van kleur.
    Fijne dagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Marian! Het is een leuk model, die gaat niet vervelen.
    Voor jou ook hele fijne dagen gewenst!
    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en leuk model.
    Fijne feestdagen en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie easel met die blauwe bloem op de voorgrond. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, met mooie kleuren, fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, prachtige tinten en leuk modelletje!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Marian. Jij ook goede dagen gewenst en heerlijk aan de hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige sfeervolle kaart !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie en sfeervolle kaart in een erg leuk model, ik vind de kleuren ook prachtig gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Marian...
    Fijne Feestdagen
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
    AE GAMING

    BeantwoordenVerwijderen