donderdag 16 december 2021

Kerstkaart week 50

 







Ik heb helaas twee weken niet meegedaan met deze challenge. Niet omdat ik geen kaartjes had om te laten zien, maar omdat ik nog druk was met nieuwe kaarten te maken en kaarten te schrijven, 60 kaarten schrijven en er nog een leuke boodschap in schrijven, neemt toch wel wat tijd. Ook breng ik de kaarten hier in de stad zelf nog rond, want anders kom ik er niet met twee vellen kerstzegels.

Maar vanaf nu ga ik weer proberen elke week een kerstkaartje te plaatsen , ook in het komende jaar. Vandaag laat ik nog een paar van mijn nieuwste kaartjes zien die inmiddels ook de deur uit zijn.


Ook doe ik mee met het nieuwe Kerst challenge blog met de bovenste kaart.


Ik heb gebruikt:
Studio Light mal: SL-ES-CD 70
Papier: Studio light Ultimate scrap
Stempel : Craft Emotions.
Tekst: LR 0221
Klokken: CR1343

Ik wil jullie nog hartelijk bedanken voor de leuke reacties op de vorige kaart.






22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaartjes laat je vandaag zien, leuk zo met die kerstboom aan de zijkant! Dat schrijven en maken kost veel werk, moet ook af en toe gebeuren, maar gezellig dat je er vandaag weer bij bent! Bedankt voor je deelname bij 52WTC

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten met dit mooie model. Zeker een hele klus om de kaarten te schrijven. Lekker doorgaan met de kaarten. HANDIG voor later... bevalt mij ook goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk voor drie weken kaartjes laten zien met al die mooie kerstbomen! Leuk gedaan en het schrijven blijft inderdaad een hele klus. Fijn dat je vandaag weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja schrijven neemt ook nog veel tijd in beslag maar het geeft, vind ik, een voldaan gevoel als het klaar is. Dit zijn ook drie mooie kerstkaarten Marian. Door de mooie stans bereik je al snel een feestelijk resultaat.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en feestelijke serie kaarten met deze kerstboom mal en mooie papiertjes! Fijn dat al je kaarten nu op plaats van bestemming zijn, en kun je weer door voor volgend jaar. Ik ga ook gewoon door, scheelt toch een hoop stress!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit model toch leuk voor het maken van kerstkaarten Marian.
    Je drie kaarten zijn prachtig.
    Ik ben van het schrijven afgestapt, een pen vasthouden gaat minder makkelijk dan vroeger.Ik maak een mooie tekst en print die uit om ze vervolgens op de kaart te plakken en wat te versieren.
    Scheelt uren werk...
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi modelletje en ècht een gezellige kerstkaart! Schrijven kost inderdaad veel tijd, maar ik blijf het toch wel doen, al wordt het qua postzegels wel steeds duurder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo MArian

    Je bent me net voor met een berichtje op mijn blog.
    Je hebt weer leuke kaarten erop gezet.
    Lieve groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige kerstkaarten Marian
    Leuk met de kerstboon opzij.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk nou ze maakt meteen 3 prachtige kerstkaartjes :-)
    En allemaal net iets anders , super Marian thnx voort meedoen
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstboom-kaartjes zijn het geworden.
    Jij reageerde op mijn kaartjes voor de vrouwen vereniging. Wij stoppen dit jaar ook en ook omdat we geen nieuwe bestuursleden meer kunnen krijgen, heel jammer, maar het is zo.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten met heel mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een mooi kaarten heb je gemaakt. EN ja, dat kost tijd, kaarten schrijven. Ik kreeg vandaag 2 zonder dat erin geschreven was...hihihi.... ik denk wel dat ik weet van wie ze zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke mal is dat van SL, leuk met de boom eraan, zo heb je weer drie prachtige kaartjes klaar..Het klopt het schrijven van de kaarten neemt echt wel wat tijd in beslag. Ik wil het ook graag persoonlijk houden. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben het helemaal eens met de vorige schrijfsters,Je kerskaarten zijn heel mooi.ik moocht een hele mooie van jou ontvangen met een leuke tekst erbij,
    Marian de ontvangers van je kaarten zullen er net zo blij zijn,als ik.

    groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstboom kaartjes laat je ons zien Marian!
    Het is inderdaad tijdrovend om in alle kaartjes een mooie boodschap te schrijven....maar het is wel mooi en persoonlijk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Mooi met de kerstbomen en leuk zoals je ze aangekleed hebt.
    Wat een klus om alle kerstkaarten de deur uit te werken hé.
    Het geeft wel altijd rust als het gebeurt is.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi, Marian. En ja, dat schrijven van de kaarten vraagt ook veel, daar verkijk ik me ook altijd op...
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn super mooi !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke kerstboomkaarten ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi zijn ze geworden! Wat een leuk model zeg!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen