donderdag 13 mei 2021

Kerstkkaart week 19

 


Vorige week heb ik geenkerstkaartje geplaatst. Ik had op woensdag mijn tweede Corona prik gekregen en ben daar donderdag heel ziek van geweest , één dag maar want op vrijdag was het weer over. Van de eerste prik geen last gehad en nu van de tweede wel. Ik had toen echt geen zin om achter de computer te gaan zitten. Maar vandaag is  het wel gelukt.

Dit is mijn kerstkaart voor de challenge van 52 weeks to christmas van deze week.

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/05/week-19-inspiratie-en-uitslag-challenge.html

Ik heb gebruikt:
Stansmal: SL 253
Paperpad Studiolight: PPWW91
Boom: LR 0136
Rendieren: CR 1289
Boomschijven: LR 0684
Takjes en bloem MD LR 0142
Stempel : Craft Emotions.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaarten.



14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi drieluik Marian. Heel sfeervol gedecoreerd. Vervelend dat je zo ziek was maar gelukkig dat het maar één dag was. Gelukkig ben je nu gevaccineerd. Ik mag zondag de eerste gaan halen en vind het echt spannend.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie drieluik heb je gemaakt, gelukkig dat je maar 1 dag last had van de prik..Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend voor je,dat je zo beroerd was na je tweede prik,
    Maar,je zult je wel wat vrijer voelen ,wel evengoed afstand enz.
    Ik krijg woensdag de tweede,en mijn man heeft
    al een maand geleden de tweede gehad.

    Je kaartje is echt weer een mooitje !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk drieluik heb je gemaakt gemaakt. Ik heb het meer gehoord dag mensen van df Pfizer en moderna prik na de tweede niet fit zijn. Bij die vsn Astra zeneca is het vaak bij de eerste. Fijn dat het bij jou het van korte duur was. En je bent nu beschermd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtig tafereeltje op je drieluik gemaakt. Wat vervelend dat je zo ziek was van de prik. Gelukkig ben je er nu vanaf.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige drieluik, Marian! En wat vervelend dat je van je tweede prik ziek werd. Ik had ook meer last van de tweede dan van de eerste.
    Maar gelukkig ben je weer beter en beschermd tegen het virus.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend drieluik Marian....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart is het! En ik hoorde al meer dat mensen zo ziek werden. Hier geen last!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Marian.
    Ik krijg mijn tweede prik nog.
    Hopelijk ben ik er niet ziek van.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vervelend dat je last had van je tweede prik, maar goed voor je dat je al beide prikken kreeg!
    mooi kerstdrieluik!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk drieluikje zeg.
    Fijn dat je nu weer helemaal bent opgeknapt.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een LEUKE kerstkaart is dit Marian met die hertjes.
    Vervelend dat je ziek bent geworden van de tweede vaccinatie, gelukkig gaat het nu weer beter met je en binnenkort ben je maximaal beschermd.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk drieluik heb je gemaakt! Wat akelig dat je niet lekker was van die prik. Ik hoor het wel vaker van mensen dat ze zich niet lekker voelen na de vaccinatie.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful panels and forest scene you have created.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen